کشف دلارهای تقلبی به ارزش ۸۲۰ میلیون ریال در سردشت

فرمانده انتظامی سردشت گفت: با متلاشی شدن باند توزیع دلارهای تقلبی، از آنها ۲۱۶ برگ ۱۰۰ دلاری کشف و ضبط شد. “سرهنگ فیض الله علیزاده” روز سه شنبه در محل دفتر کار خود، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی به هویت معلوم که در امر توزیع دلارهای جعلی در شهرستان اقدام می […]

فرمانده انتظامی سردشت گفت: با متلاشی شدن باند توزیع دلارهای تقلبی، از آنها ۲۱۶ برگ ۱۰۰ دلاری کشف و ضبط شد.

“سرهنگ فیض الله علیزاده” روز سه شنبه در محل دفتر کار خود، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی به هویت معلوم که در امر توزیع دلارهای جعلی در شهرستان اقدام می کنند این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سردشت افزود: این اشخاص با مراجعه به مغازه پارچه فروشی و خرید به ارزش ۸۲۰ میلیون ریال در قبال آن، ۲۱۶ برگ ۱۰۰ دلاری را تحویل فروشنده داده بودند.

به گفته وی، با انجام یکسری اقدامات و تحقیقات محلی و گسترش چتر اطلاعاتی، متهمین مورد نظر شناسایی شده و پس از هماهنگی و گرفتن نیابت قضایی، با شیوه غافلگیرانه متهمین در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر شدند.

سرهنگ علیزاده بیان کرد: پس از انجام بازجویی های فنی و تخصصی متهمین به بزه ارتکابی اعتراف کردند که در این راستا ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی گردیدند.

سرهنگ علیزاده افزود: از متهمان دستگیر شده ۲۱۶ برگ اسکناس جعلی ۱۰۰ دلاری به میزان ۸۲۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

وی از کلیه شهروندان درخواست کرد که در انجام معاملاتی که وانمود به سود زیاد بیش از حد معمول می شود تامل کرده و سریعا مراتب به پلیس ۱۱۰ اطلاع داده شود.

 

کشف دلار جعلی در سردشت

لنک کوتاه خبر:  https://piranshahrrudaw.ir/?p=874