روزهای پنجشنبه و جمعه در پیرانشهر رزمایش برگزار می‌شود

[quote bgcolor=”#f4f4f4″ arrow=”yes”]روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری رزمایش گردان‌های الی بیت‌المقدس در پیرانشهر برگزار می‌شود. انفجار، ایست‌بازرسی در ورودی و خروجی شهر، سنگربندی در اماکن حساس و … از برنامه‌های این دو روز خواهد بود.[/quote] سرهنگ نصیری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان پیرانشهر، سه شنبه ۷ آبان ماه سال جاری در نشست خبری […]

[quote bgcolor=”#f4f4f4″ arrow=”yes”]روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری رزمایش گردان‌های الی بیت‌المقدس در پیرانشهر برگزار می‌شود. انفجار، ایست‌بازرسی در ورودی و خروجی شهر، سنگربندی در اماکن حساس و … از برنامه‌های این دو روز خواهد بود.[/quote]

سرهنگ نصیری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان پیرانشهر، سه شنبه ۷ آبان ماه سال جاری در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با اعلام این خبر که رزمایش «الی بیت‌المقدس» روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته( ٩ و ١٠ آبان ماه) همزمان با سایر شهرستان‌های استان آذربایجانغربی با حضور ۲ گردان بیت المقدس پیرانشهر در این شهرستان برگزار می شود، گفت: سه محور دفاعی، عملیاتی، امنیتی از محورهای اصلی این رزمایش است.
وی افزود: نمایش اقتدار، ارتقاع آمادگی رزمی گردان ها و مردمی کردن دفاع از شهر و کشورمان از اهداف این رزمایش است.
سرهنگ نصیری افزود: رزمایش در راستای آماده سازی نیروها برای مقابله با هرگونه تهدیدات، در محل پادگان سپاه پیرانشهر برگزار می‌شود.
وی در ادامه بیان کرد: در این رزمایش امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای تامین، مسئولین ادارات شهرستان و کلیه اعضای گردان های بیت المقدس پایگاه ها و حوزه های مقاومت و ارگان های شبکه بهداشت، هلال احمر، آتش نشانی، سازمان آب، اداره گاز، ادار برق و … شرکت خواهند نمود.

سرهنگ نصیری در پایان ضمن اعلام اینکه اجرای برنامه‌های متنوع(برگزاری راهپیمایی تاکتیکی شبانه، انفجارها و تیراندازی شبانه در ارتفاعات مشخص شده شهرستان و در محل پادگان سپاه و…) با هدف دفاع از کوی و برزن محلی، عملیات های تاخیری، کمین و زد کمین و رزمایش مردم یاری و امداد و نجات در دستور کار است، گفت: همچنین نیروهای شرکت‌کننده در این رزمایش حفاظت از اماکن مهم، سنگر بندی جلوی ادارات و پمپ بنزین، عملیات امداد و نجات با برگزاری مانورهای فرضی زلزله و آتشسوزی، استقرار ایست بازرسی هایی در ورودی ها و داخل شهر با هماهنگی شورای تامین بخشی دیگر از برنامه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرانشهر می باشد.