۳۳ درصد مشارکت در سردشت nv

نتیجه انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان #سردشت مشخص شد

فرماندار سردشت گفت : بر اساس آخرین آمار و اطلاعات از ستاد انتخابات شهرستان، کمال حسین ‌پور بیشترین آراء ماخوذه را در این حوزه کسب کرد. ” باباخان‌اسکندری” ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم شهرستان در پای صندوق های رای با بیان اینکه شمارش آرا در حوزه انتخابیه این شهرستان به اتمام رسید، اظهار کرد […]

فرماندار سردشت گفت : بر اساس آخرین آمار و اطلاعات از ستاد انتخابات شهرستان، کمال حسین ‌پور بیشترین آراء ماخوذه را در این حوزه کسب کرد.

” باباخان‌اسکندری” ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم شهرستان در پای صندوق های رای با بیان اینکه شمارش آرا در حوزه انتخابیه این شهرستان به اتمام رسید، اظهار کرد : در این حوزه ۲۵ هزار و ۴۳۶ رای ماخوذه شمارش شده که از این تعداد  ” کمال حسین‌پور” ۱۰ هزار و  ۴۹۵ رای کسب و بیشترین رای را به خود اختصاص داده است.

وی افزود : در این حوزه انتخابیه همچنین فایق عبدالله زاده با ۶ هزار و ۳۶۷ رای و سوران معروفی با ۴ هزار و ۴۷۲ رای و مینا ستاری با ۵۰۷ رای در جایگاه های بعدی قرار داشتند.

فرماندار سردشت ادامه داد: برای برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه در مجموع ۹۳ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در مناطق شهری و روستای شهرستان در نظر گرفته شده بود.