۲۵ درصد مشارکت در مهاباد در مجلس دوازدهم

نتیجه نهایی انتخابات در حوزه انتخابیه مهاباد مشخص شد

#اخبار_انتخابات نتیجه نهایی انتخابات در حوزه انتخابیه #مهاباد مشخص شد/ ۲۵ درصد مشارکت در مهاباد ۱۴۰۲-۱۲-۱۲ فرماندار ویژه مهاباد گفت: «سلام ستوده» با کسب ۱۵ هزار و ۸۸۵ رای در انتخابات ۱۱ اسفند به عنوان نماینده مردم این شهرستان در مجلس دوازدهم انتخاب شد. حسن عباسی افزود : از مجموع ۴۱ هزار و ۲۸۶ رأی […]

#اخبار_انتخابات

نتیجه نهایی انتخابات در حوزه انتخابیه #مهاباد مشخص شد/ ۲۵ درصد مشارکت در مهاباد

۱۴۰۲-۱۲-۱۲
فرماندار ویژه مهاباد گفت: «سلام ستوده» با کسب ۱۵ هزار و ۸۸۵ رای در انتخابات ۱۱ اسفند به عنوان نماینده مردم این شهرستان در مجلس دوازدهم انتخاب شد.

حسن عباسی افزود : از مجموع ۴۱ هزار و ۲۸۶ رأی صحیح علی بیژن‌فر با هفت هزار و ۲۱۶ رای، سلیمان پاکزاد با پنج هزار و ۳۵۷ رای، عثمان احمدی با سه هزار و ۲۱۷ رای، دیاکو عزیزی با ۲ هزار و ۸۱۹ رای، سیامند جوانبخت با یک هزار ۸۸۴ رای، رضا اسمعیلی با یک هزار و ۵۴۰ رای و خالد چوپانی با یک هزار و ۵۰۴ رای، در جایگاه های بعدی آرای مردم این شهرستان قرار داشتند.

فرماندار مهاباد گفت: دلارا اشنویه با ۹۲۳ رای، زینب آتش بار با ۳۵۵ رای، سردار حسن زاده با ۳۵۱ رای، مسعود پیروتی اقدم با ۹۳ رای، کیوان کاک الله با ۱۷ رای، اسعد باربد با ۴۸ رای و محمد رضا صالحی با ۱۸ رای در جایگاه بعدی بودند.

آمار کلی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ،شهر مهاباد

  • جمعیت شهرستان مهاباد ۲۶۰ هزار نفر
  • جمعیت واجد شرایط رای شهرستان ۱۸۰ هزار نفر
  • تعداد کل رای های صحیح اخذ شده ۴۶,۳۳۵ رای
  • تعداد رای های اخذ شده کاندیداها  ۴۱,۵۲۱ رای
  • تعداد آرای سفید ۴,۸۱۴ رای
  • رای نفر اول انتخابات در مهاباد ۱۵,۸۸۵ رای