تا سال ۱۴۰۴ جشن تکمیل آسفالت راه های مواصلاتی در پیرانشهر گرفته خواهد شد

  به گزارش خبرنگار پیرانشهر رووداو، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پیرانشهر در آیین افتتاح بهسازی و آسفالت جاده روستای گزگسک پیران، از آسفالت نمودن جاده تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار پیرانشهر تا سال ۱۴۰۴ خبر داد. هاوری مدرس افزود: طی یک سال گذشته با همت مسوولانی شهرستانی و استانی […]

 

به گزارش خبرنگار پیرانشهر رووداو، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پیرانشهر در آیین افتتاح بهسازی و آسفالت جاده روستای گزگسک پیران، از آسفالت نمودن جاده تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار پیرانشهر تا سال ۱۴۰۴ خبر داد.

هاوری مدرس افزود: طی یک سال گذشته با همت مسوولانی شهرستانی و استانی اقدامات خوبی در راستای بهسازی، آسفالت و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی سطح شهرستان پیرانشهر صورت گرفته است که امروز شهروندان این شهرستان و بویژه روستاییان عزیز از آن بهره‌مند هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پیرانشهر خاطر نشان کرد: با توجه به همکاری، همدلی و پیگیری های مسوولان شهرستانی و استانی در تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای پروژه های راهسازی، امیدواریم تا سال ۱۴۰۴ جشن اتمام جاده های خاکی و آسفالت راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در سطح شهرستان پیرانشهر را شاهد باشیم.