قتل مدیر انجمن حامیان طبیعت چرو در روانسر ۴ نفر از متهمان دسنگیر شدند

محمد کریمی مدیر انجمن حامیان طبیعت چرو و از فعالان دلسوز و زحمتکش زیست محیطی شهر روانسر حین میانجیگری در یک دعوا بر اثر ضربه ناخواسته ناشی از چاقو درگذشت. یک شاهد عینی در اینباره گفت: عصر امروز جمعه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ، «محمد کریمی» آتش‌نشان ، فعال محیط زیست و قهرمان ورزشی اهل روانسر درپی […]

محمد کریمی مدیر انجمن حامیان طبیعت چرو و از فعالان دلسوز و زحمتکش زیست محیطی شهر روانسر حین میانجیگری در یک دعوا بر اثر ضربه ناخواسته ناشی از چاقو درگذشت.

یک شاهد عینی در اینباره گفت: عصر امروز جمعه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ، «محمد کریمی» آتش‌نشان ، فعال محیط زیست و قهرمان ورزشی اهل روانسر درپی درگیری دو خانواده مسافر، اقدام به میانجی گری می‌کند که ناخواسته یک چاقو به قسمت گردن او فرو می‌رود و جان خود را از دست می‌دهد.

این شاهد با اشاره به اینکه مقتول حین پست آتش‌نشانی بود ادامه داد: درگیری شدید با سلاح سرد بین چهار نفر در خیابان اصلی راه بندان ایجاد کرده بود که به قصد میانجی گری و احساس مسئولیت شهروندی رفته بود.

او گفت: مرحوم محمد کریمی از جوانان خوشنام، فعال و دلسوز روانسری و مدیر انجمن محیط زیستی حامیان طبیعت چرو بود.

سرهنگ “احمد رستمی” فرمانده انتظامی روانسر گفت: ساعت ۲۰۳۰ روز جمعه مورخ ۲۹ اردیبهشت ماه در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل عمد و همچنین زخمی شدن یک نفر در شهرستان روانسر توسط سرنشینان یکدستگاه سواری پژو ۲۰۶ ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت .

وی افزود: در این راستا با هدایت عملیاتی فرمانده انتظامی استان ، بکارگیری عوامل انتظامی و تخصصی در شهرستان روانسر و مرکز استان ، استفاده از شگردهای خاص پلیسی و فنی و همچنین کنترل محورهای مواصلاتی ؛ تعداد ۴ نفر از عاملین متواری شده نزاع و درگیری مذکور در کمتر از ۲ ساعت شناسایی و دستگیر و خودرو مورد استفاده نیز توقیف شد .

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد : موضوع کماکان در دست بررسی قرار داشته و نتیجه تحقیقات تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد