نخستین جشنواره شهرستانی نمایشنامه خوانی برف در شهرستان پیرانشهر برگزار خواهد شد

  به گزارش دفتر انجمن هنرهای نمایشی پیرانشهر، طی جلسات و رایزنی بین هنرمندان تئاتر شهرستان با اداره فرهنگ و ارشاد و با هدف رشد و شکوفایی هنر تئاتر و نیز ترویج روحیه امید و نشاط اجتماعی، نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی برف در سطح شهرستانی و در اواخر بهمن ماه برگزار خواهد گردید. طی نشست […]

 

به گزارش دفتر انجمن هنرهای نمایشی پیرانشهر،
طی جلسات و رایزنی بین هنرمندان تئاتر شهرستان با اداره فرهنگ و ارشاد و با هدف رشد و شکوفایی هنر تئاتر و نیز ترویج روحیه امید و نشاط اجتماعی، نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی برف در سطح شهرستانی و در اواخر بهمن ماه برگزار خواهد گردید.

طی نشست بین هنرمندان و نیز به پاس قدردانی از زحمات ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، جناب آقای موسی تسبیحی بعنوان دبیر این جشنواره، و نیز جناب آقای شورش سکری بعنوان دبیر اجرایی این جشنواره فعالیت خواهند نمود.

موسی تسبیحی دبیر جشنواره و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در باره خاطرنشان کرد که با توجه به پتانسیل موجود در بین هنرمندان شهرستان لازم دانستیم که با برگزاری این جشنواره بتوانیم فاصله ایجاد شده بین مردم و‌هنر که بخش اعظم آن مربوط به همه گیری بیماری کرونا بود را کاهش داده و بستری فراهم آوریم که تا سال ها بتواند محفلی برای شکوفایی استعداد هنرمندان تئاتر باشد.

سکری، مسؤول دفتر انجمن هنرهای نمایشی پیرانشهر و دبیر اجرایی جشنواره نیز خبر از
انتشار فراخوان این جشنواره طی روزهای آتی داده و ابراز امیدواری نمودند که با کمک مردم، مسؤولین و هنرمندان، بتوان این رویداد را در تقویم سالیانه فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان بگنجانند تا هرساله بتوان شاهد برگزاری آن باشیم.

 

تهیه کننده و خبرنگار جلال معلومی