بیانیه جمعی از مسوولان شهرستان پیرانشهر به مناسبت ۱۳ آبان

[quote bgcolor=”#e8e8e8″ arrow=”yes”]‌پیرانشهر رووداو- به مناسبت فرارسیدن روز ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، مسوولان شهرستان پیرانشهر در بیانیه های مجزا مردم پیرانشهر را دعوت به حضور در راهپیمایی روز۱۳ آبان کردند.[/quote] بیانیه فرماندار پیرانشهر: یوم الله سیزدهم آبان در دفتر خاطرات ارزشمند ملت ایران، برگ زرین و پر افتخاری است که در وجود […]

[quote bgcolor=”#e8e8e8″ arrow=”yes”]‌پیرانشهر رووداو- به مناسبت فرارسیدن روز ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، مسوولان شهرستان پیرانشهر در بیانیه های مجزا مردم پیرانشهر را دعوت به حضور در راهپیمایی روز۱۳ آبان کردند.[/quote]

بیانیه فرماندار پیرانشهر:

یوم الله سیزدهم آبان در دفتر خاطرات ارزشمند ملت ایران، برگ زرین و پر افتخاری است که در وجود مومنان و خداترسان،جسارت استکبار ستیزی و درس بزرگ شهادت و دلیری آموخت و ترجمان این واقعیت شد که سرانجام دیوارستم،فرو ریختنی است.

آری ۱۳ آبان ماه، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زیاده خواهی و ناعدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه های استکبار جهانی است.

اینجانب ضمن دعوت از عموم مردم مومن،شریف،نجیب و بزرگوار شهرستان پیرانشهر،بخشهای مرکزی و لاجان،خانواده های معظم شهدا و ایثارگران،روحانیون معزز،نیروهای نظامی،انتظامی و امنیتی،بسیجیان دلاور،بانوان،فرهنگیان،شوراهای اسلامی شهر و روستا،دانش آموزان،جمعیت هلال احمر،دانشگاهیان،کارمندان،کشاورزان،
اصناف،کسبه،بازاریان،کارگران زحمت کش و از همه مردم انقلابی شهرستان پیرانشهر برای حضور در مراسم یوم ا…۱۳ آبان ماه می خواهم که همواره روحیه حقیقت جویی،ظلم ستیزی و عدالت طلبی و مبارزه با استکبار را در دل و جان خود بیدار نگه داشته و در پرتو رهنمود های رهبر معظم انقلاب و توصیه هایشان در ترویج گفتمان استکبار ستیزی، عدالت محوری به منظور تحقق صلح و زیستن در دنیایی سرشار از نشاط و امید و عاری از جنگ و خشونت تلاش و کوشش نمایید.

از خداوند متعال برای همگان موفقیت و بهروزی مسألت می نمایم و امیدوارم که حرکات هوشمندانه این عزیزان گام موثری در راستای به ثمر نشستن اهداف دولت تدبیر و امید بوده و روز به روز بر استقلال این مرز و بوم بیفزاید

سید علی ترابی
فرماندار شهرستان پیرانشهر

متن بیانیه سپاه پیرانشهر به مناسبت ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«….وذکّرهم بایّام الله… سوره ابراهیم آیه ۵»

هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید. امام خمینی(ره)

یوم الله ۱۳ آّبان یادآور تبعید مرجع تقلید و رهبر نهضتی است که در سال ۱۳۴۳ در دفاع از کیان اسلام و استقلال ایران اسلامی شجاعانه در اعتراض به لایحه ننگین کاپیتولاسیون فریاد برآورد، روزی که یادآور کشتار وحشیانه دانش آموزان توسط رژیم وابسته پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام است.

یوم الله ۱۳ آبان تنها برگی زرین از اسلام جویی و استقلال طلبی و آزادی خواهی ملت بزرگ ایران نیست، بلکه مبدا تاریخ استکبارستیزی مردمی است که در طی ۴۰ سال در مقابل همه تهدیدات نظامی و اقتصادی و فرهنگی نظام سلطه ایستادگی کرده و امروز برآنند پس از شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، همچنان فریاد ایستادگی و مقاومت را در مقابل یزیدیان زمان سر دهند و سربلندانه همگام با مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم بار دیگر حماسه‌ای دینی و انقلابی بیافرینند.

مردمی که با دادن هزینه‌های سنگین زیر سایه حاکمیت ولایت فقیه به استحکام ساخت درونی نظام پرداختند، قله‌های علم و فن آوری را فتح کردند و عزّتمندانه پرچم اسلام و ایران را به اهتزاز در آوردند و آفاق انقلاب اسلامی را در داخل و خارج گسترش دادند، امروز با نصب العین قرار دادن نقشه راه رهبری معظم انقلاب می روند تا در جنگ اقتصادی نیز همچون جنگ نظامی و جنگ فرهنگی حماسه دیگری خلق کنند.

فرماندهی و کارکنان سپاه پیرانشهر، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی(ره) و بیعت مجدد با رهبری معظم انقلاب آیت الله العظمی خامنه‌ای، مردم مومن و انقلابی را به حضور پر شور در راهپیمایی ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان دعوت می‌کنند، سیزده آبانی که رئیس جمهور کنونی آمریکا بر آن است تا با حربه تحریم‌های اقتصادی آزموده را بار دیگر بیازماید و ملتی را به مبارزه طلبی فرا بخواند که طی چهار دهه از انقلاب در کوره‌های امتحانات بزرگ الهی همواره سربلند بیرون آمده است، ملتی که فرزند عاشوراست و با نگاه به صبح ظهور تصمیم دارد تا آرمانهای امام و شهدا را تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی محقق سازد.

فرماندهی انتظامی شهرستان پیرانشهر

فرماندهی انتظامی شهرستان پیرانشهر: شهروندان محترم سالروز یوم الله ۱۳آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار برعموم ملت شهید پرور ایران گرامی باد، از همشریان عزیز تقاضا میشود به مناسبت برگزاری راهپیمایی ۱۳آبان ر وز دوشنبه مورخه۹۸/۸/۱۳ از ساعت۰۸۰۰الی ۱۳۰۰از چهار راه استقلال تا چهار راه سعدی شامل طرح ترافیک بوده و رانندگان از مسیر های دیگر استفاده و از پارک خودرو در مسیر راهپیمایی خودداری نمایند.

پیام اعضای شورای اسلامی شهر پیرانشهر به مناسبت یوم ا… ۱۳ آبان

اعضای شورای اسلامی شهرپیرانشهر در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۳ آبان از همه مردم دعوت کردند تا با حضور باشکوه خود در راهپیمایی این روز، بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام دارند.متن پیام اعضای شورای اسلامی شهر بدین شرح است.

متن پیام:

بسمه تعالی

در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی، سیزده آبان یادآور ۳ اتفاق مهم تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به شهادت رساندن دانش آموزان مظلوم در ۱۳ آبان ۱۳۵۷و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) می باشد، سه رویدادی که هر یک به سهم خود نقش موثری را در پیشبرد انقلاب اسلامی داشته است.

همه رویدادهای این روز تاریخی بزرگ پیام ها و درس هایی را برای نسل حاضر و نسل های آینده دارد، که تقویت روحیه خود باوری، اعتماد به نفس و ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان از مهمترین درس های این وقایع می باشد.

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز ۱۳ آبان از عموم مردم شریف و ولایت مدار شهرستان پیرانشهر دعوت می نمایم تا با حضور گسترده خود در تظاهرات ضد استکباری یوم ا… ۱۳ آبان انزجار خود را از اقدامات استکبار جهانی و هم پیمانانش بر علیه ملت ایران اسلامی، اعلام دارند.

اعضای شورای اسلامی شهر پیرانشهر

پیام مهندس سعیدی شهردار پیرانشهر به مناسبت ۱۳ ابان

شهردار با صدرو پیامی یوم الله ۱۳ آبان را تبریک گفت و از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی دعوت کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرو شهرداری پیرانشهر ، متن پیام شهردار ، بدین شرح است؛
متن پیام.

بسمه تعالی

در حافظه تاریخی ملت قهرمان‌پرور ایران، سیزده آبان یادآور ۳ اتفاق مهم است؛ تبعید امام(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، قتل عام دانش آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)، سه رویدادی که نقش موثری ومهمی در تحرک و بالندگی انقلاب اسلامی داشتند.

البته محتوی و هویت هر سه اتفاق دربر دارنده ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، آزادگی و مبارزه‌ای ضداستکباری بود و ابعاد وسیع داخلی و بین‌المللی ۱۳ آبان ۱۳۵۸ سبب نامگذاری آن به ” انقلاب دوم ” از سوی امام راحل(ره) شد. انقلاب دومی که ریشه های انقلاب را گسترده تر کرد و زمینه را برای رسوایی بسیاری ها فراهم نمود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، این روز روز دانش آموز را به تمامی دانش آموزان و نیز دانشجویان کشورعزیزمان بخصوص شهر پیرانشهر تبریک و تهنیت عرض نموده و براین باوریم که عزت،سرافرازی و شکوه ایران اسلامی و حاکمیت ارزش ها و کرامت انسانی به عزم وهمت و تلاش نوجوانان و جوانان وابسته است.

ودر پایان از مردم انقلابی شهرستان پیرانشهر دعوت میکنم ، همچنان که در تمامی صحنه‌های انقلاب، حضوری مسئولانه و آگاهانه را به منصه ظهور گذاشتند، این بار نیز با شرکت گسترده و فعال در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنید.

سعیدی
شهردار پیرانشهر