اتمام عملیات زیرسازی، آسفالت و بهسازی بیش از ۹۷۵۰۰ مترمربع از معابر شهری پیرانشهر

[quote bgcolor=”#ffffff” arrow=”yes”]به گزارش روابط عمومی شهرداری پیرانشهر: عملیات زیرسازی، آسفالت و بهسازی بیش از ۹۷۵۰۰ مترمربع از معابر شهری پیرانشهر به اتمام رسید[/quote] به گزارش پیرانشهر رووداو، برابر گزارش واحد عمران شهرداری پیرانشهر، پرونده زیرسازی و آسفالت معابر شهری با اجرای ۵۷۵۶۷ مترمربع عملیات زیرسازی و آسفالت معابر شهری بصورت دو پروژه پیمانی و […]

[quote bgcolor=”#ffffff” arrow=”yes”]به گزارش روابط عمومی شهرداری پیرانشهر: عملیات زیرسازی، آسفالت و بهسازی بیش از ۹۷۵۰۰ مترمربع از معابر شهری پیرانشهر به اتمام رسید[/quote]

به گزارش پیرانشهر رووداو، برابر گزارش واحد عمران شهرداری پیرانشهر، پرونده زیرسازی و آسفالت معابر شهری با اجرای ۵۷۵۶۷ مترمربع عملیات زیرسازی و آسفالت معابر شهری بصورت دو پروژه پیمانی و امانی در قالب ۲۸ ریز پروژه بسته شد که نسبت به سال ۹۷ از رشد ۶.۰۸ درصدی برخوردار بوده است‌.

اعتبارات هزینه شده برای اجرای پروژه در سال ۹۸ مبلغی بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال بوده است

مهمترین ریزپروژه های اجرا شده در سطح شهر؛ بلوار کردستان (حدفاصل فلکه قران تا سه راهی شهرک)، خیابان های باران، بهار و بهشت، خیابان ایثارگران، خیابان شیخ الاسلامی، خیابان کارگر، خیابان حقیقی و ۱۶ متری سبزیخانه، ۱۲ متری آشیانه و همچنین در سطح محلات شهری نیز معابر کوی عدالت (جنب پارک نیلوفر)، کوی مسجد نور، کوی شهرک و کوی پاداش می باشند.

اعتبارات هزینه شده برای اجرای پروژه و ریزپروژه های مذکور توسط شهرداری پیرانشهر در سال ۹۸ بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال بوده است.

در حوزه بهسازی و ترمیم نوار حفاری معابر شهری در سال ۹۸ اقدامات چشمگیری در سطح شهر خصوصا در محلات شهری انجام شد. سطوح‌ لکه گیری و ترمیم شده معابر شهری بیش از ۴۰ هزار مترمربع بوده که بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از بودجه عمرانی شهرداری به خود اختصاص داده است.

اهم معابر و محدوده های شاخص بهسازی شده می توان به خیابان مرزداران، بلوار شهید کریمی، بلوار شیخ الاسلامی شین آباد، شهید بهشتی، خیابان ایثارگران، مهر، پاسداران و همچنین معابر محلات مسجد جامع قدیم، مسجد نور، کوچه های پایین دست فرمانداری، کوچه های قدس، اطراف هواشناسی، روبری پارک خیام و… اشاره کرد.
در مجموع تاکنون برای اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت ۲۸ ریزپروژه مذکور‌‌ و‌ بهسازی معابر شهری بالغ بر ۵۸ میلیارد ریال هزینه شده است که این رقم نشان از افزایش ۶۰ درصدی تخصیص اعتبار در این حوزه نسبت به سال گذشته است.

لازم به ذکر است که برخی از پروژه های اجرا شده در سطح محلات شهر با مشارکت مردمی انجام شده است که جای نهایت تقدیر و تشکر را دارد.