فرمانده سپاه پیرانشهر: سپاه از هیچ کاندیدی حمایت نمی کند

[quote]فرمانده سپاه پیرانشهر در مراسم جشن بزرگ مبعث حضرت محمد(ص) در پیرانشهرگفت: نامزدهای انتخاباتی شوراها در پیرانشهر وعده های دروغین به مردم ندهند و سپاه از هیچ نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری و شورا حمایت نمی کند. [/quote]   به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از کوردپیام، امروز پنجم اردیبهشت ماه سالجاری در برگزاری جشن […]

[quote]فرمانده سپاه پیرانشهر در مراسم جشن بزرگ مبعث حضرت محمد(ص) در پیرانشهرگفت: نامزدهای انتخاباتی شوراها در پیرانشهر وعده های دروغین به مردم ندهند و سپاه از هیچ نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری و شورا حمایت نمی کند. [/quote]

 

به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از کوردپیام، امروز پنجم اردیبهشت ماه سالجاری در برگزاری جشن بزرگ مبعث پیامبر اسلام در مسجد جامع جدید شهرستان پیرانشهر که با حضور مسئولان پیرانشهر و امام جماعت مساجد پیرانشهر و مردم برگزار شد،  ماموستا محمودی امام جمعه و سردار شکوری فرمانده سپاه  و حاج آقا رضایی مسئول نمایندگی سپاه پیرانشهر، ضمن تبریک عید مبعث به شیوه برگزاری و برخورد در انتخابات پیش رو به ایراد سخنرانی پرداختند.

ماموستا محمودی امام جمعه پیرانشهر ضمن تبریک عید مبعث و مقام والای پیامبر اسلام ، از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند.

وی ضمن توصیه  به نامزدهای شوراها گفت: نامزدهای انتخاباتی وعده های دروغین به مردم  ندهند ، به فکر امور مردم باشند ، شعار ندهند عمل داشته باشند.

امام جمعه پیرانشهر به خصوصیات شوراها اشاره کرد و افزود: آنها مومن، انقلابی، با تقوا، مردمی، صالح و … باشند.

سردار شکوری فرمانده سپاه پیرانشهر که تکیه کلام هایش با حاج آقا رضایی یکی بود، گفت: به لطف خدا و در سایه ی مقام عظمای ولایت بهترین امنیت و بهترین ازادی را در ایران داریم.

وی اظهار کرد: اینکه هرکسی ازادانه در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام میکند این بزرگترین ازادی است.

سردار شکوری گفت: مردم به طایفه گری رای ندهند، اصلح را انتخاب کنند.

فرمانده سپاه پیرانشهر افزود:  سپاه از هیچ نامزدی حمایت نمیکند نه ریاست جمهوری و نه شوراها ، و برای نامزدها خطوط قرمزی در نظر گرفته شده که اگر انها را زیر پا بگذارند شدیدا با انها برخورد خواهد شد.

وی خطوط قرمز را تخریب یکدیگر ، تبلیغات زود هنگام ، وعده های دروغین به مردم که در حد توان شوراها نیست دانست.

وی در پایان از مردم درخواست کرد با حضور پرشور خود در انتخابات دهان کشورهای استعمارگر و بیگانه را ببندند.