عدم توجه به مناطق محروم و مرزی باعث جذب جوانان به گروهک ها می شود

اوصانلو بیان کرد: سند راهبردی شمالغرب پس از مطالعه کارشناسان در راستای توسعه امنیت پایدار مردمی غرب تهیه شده است و پس از طی مراحل در ستاد کل قوا و در نهایت شورای امنیت ملی تصویب شد و ابلاغ گردید. فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)افزود: لحظه‌ای از محرومیت زدایی و توجه به مناطق مرزی غفلت نکرده‌ایم […]

اوصانلو بیان کرد: سند راهبردی شمالغرب پس از مطالعه کارشناسان در راستای توسعه امنیت پایدار مردمی غرب تهیه شده است و پس از طی مراحل در ستاد کل قوا و در نهایت شورای امنیت ملی تصویب شد و ابلاغ گردید.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)افزود: لحظه‌ای از محرومیت زدایی و توجه به مناطق مرزی غفلت نکرده‌ایم و از فرصت‌های به‌دست آمده اقدامات بسیاری برای پیروزی انجام داده‌ایم تا جوانان را جذب کنیم تا از پیوستن آنان به گروهک‌های ضدانقلاب جلوگیری کنیم.

اوصانلو بیان کرد: کمک به احداث حوزه‌های علمیه، احداث مساجد، احداث و ساخت غسالخانه، احداث سرویس‌های بهداشتی، احداث پل‌های روستایی، کمک در اجرای پروژه های ابرسانی، احداث مزار شهدا از جمله پروژه‌هایی هستند که در شمالغرب درسال‌های ۹۴ و ۹۵ انجام داده‌ایم.
وی گفت: کمک به یکپارچه سازی اراضی کشور، استفاده کشور از آب‌های مرزی، دستیابی به امنیت غذایی، بهره‌برداری از منابع آبی و خاکی، ایجاد اشتغال در مناطق محروم و مرزی، پیشگری از خالی شدن مناطق مرزی و الگو سازی در جامعه آحاد هدف از دیگر اقدامات ماست.
فرمانده قرارگاه حمزه شمالغرب کشور اقدامات مردمیاری و محرومیت زدایی توسط سپاه را جزو شاخص ترین فعالیت ها عنوان کرد و خاطرنشان ساخت : عدم توجه طولانی مدت به مناطق محروم و مناطق مرزی باعث جذب جوانان به گروهک ها خواهد شد.