اسیدپاشی به صورت کاندیدای زن شورای ارومیه تکذیب شد

رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اسیدپاشی در شهرک ایثار ارومیه از اساس رد و تکذیب می‌شود. به گزارش پیرانشهر رووداو، سامان غنی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: براساس پیگیری‌های صورت گرفته خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وقوع یک مورد […]

رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اسیدپاشی در شهرک ایثار ارومیه از اساس رد و تکذیب می‌شود.

به گزارش پیرانشهر رووداو، سامان غنی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: براساس پیگیری‌های صورت گرفته خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وقوع یک مورد اسیدپاشی در شهرک ایثار ارومیه بی‌اساس و کذب است.
وی افزود: در این خبر آمده بود نام یکی کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اورمیه آمده و مطرح شده که توسط افراد ناشناسی در شهرک ایثار اسید پاشی شده و ایشان هم‌اکنون در یکی از بیمارستان‌های ارومیه بستری هستند.
غنی‌زاده ادامه داد: توصیه‌ای که به کاربران فضای مجازی داریم این است که تا خبری از سوی منبع موثق اعلام نشده است به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکرده و آن را نشر ندهند./