قرعه کشی پراید و پخش کیک و شام و نهار و … جدیدترین روش های جذب رای کاندیداها

با شروع ایام انتخابات برخی کاندیداها به هر روشی برای جذب آرا روی می آورند. در این بین برخی از این روش ها بسیار جالب و حیرت برانگیز است! به گزارش پیرانشهر رووداو در ایام انتخابات برای جذب آرا روش های جالبی مشاهده شده که در ادامه به برخی از این روش ها در نقاط […]

با شروع ایام انتخابات برخی کاندیداها به هر روشی برای جذب آرا روی می آورند. در این بین برخی از این روش ها بسیار جالب و حیرت برانگیز است!

به گزارش پیرانشهر رووداو در ایام انتخابات برای جذب آرا روش های جالبی مشاهده شده که در ادامه به برخی از این روش ها در نقاط مختلف کشور اشاره خواهد شد.

شام زوری در پیرانشهر

اخیرا مشاهده شده که برخی کاندیداها برای جذب مخاطب شام های زوری به مردم می دهند. شنیده شده که این کاندیداها به زور مردم را به خانه های خود دعوت کرده و جالب تر اینکه گفته شده که در این مهمانی ها پس از صرف شام، غذای اضافی مانند کباب! بین مهمانان توزیع می شود و به زور قسم و … مهمانان را وادار به خوردن شام بیشتر می کنند. شاید این دوستان فکر می کنند که شام بیشتر رای بیشتری به همراه دارد! البته تجربه پیرانشهر ثابت کرده این روش چندان کارساز نیست چون در دوره های قبلی رای یکی از کاندیداها از تعداد کوفته هایی که به خورد مردم داده بود، کمتر بود!

81964576-70523498

 

 از برگه رای خود عکس بگیرید و در قرعه کشی پراید شرکت کنید

در مواردی در شهرستان قرچک، کاندیداها در تبلیغات خود از مردم خواسته اند که از برگه رای که به آن ها داده می شود عکس گرفته و در تلگرام ارسال کنند و در صورت رای آوردن کاندیدای مورد نظر قرعه کشی کرده و خودرو پراید و سکه جایزه می دهند.

انتخابات

تجمعات بی حساب و کتاب و ترافیک سنگین خیابان ها

مورد دیگری از تبلیغات کاندیداها در پخش کردن شربت و شیرینی، همراه با موسیقی های پر سر و صدا در شهرها و انداختن کارت تبلیغاتی کاندیدای مورد نظر در خودروهای عبوری است، این نوع تبلیغات چندین ضعف دارد که همه ضعف های آن با رسالت اعضاء شورای شهر در تناقض آشکار است، لیوان های یک بار مصرف باقی مانده از شربت ها در خیابان ها و نیز بقایای کارت های تبلیغاتی کاندیداها منجر به کثیفی خیابان های شهر شده و کار و هزینه شهرداری را افزایش می دهد.

1