آخرین جلسه آموزشی کاروان ۱۲۰۴۸ حج تمتع شهرستان پیرانشهر برگزار شد

آخرین جلسه آموزشی کاروان ۱۲۰۴۸ حج تمتع شهرستان پیرانشهر برگزار شد به گزارش روابط عمومی کاروان حج تمتع ۱۲۰۴۸ شهرستان پیرانشهر، امروز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ آخرین جلسه آموزشی این کاروان با حضور زائران و عوامل اجرایی کاروان در محل مسجد جامع (مصلی) پیرانشهر برگزار گردید. در این جلسه، سید عطا طه زاده، مدیر کاروان ۱۲۰۴۸ […]

آخرین جلسه آموزشی کاروان ۱۲۰۴۸ حج تمتع شهرستان پیرانشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کاروان حج تمتع ۱۲۰۴۸ شهرستان پیرانشهر، امروز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ آخرین جلسه آموزشی این کاروان با حضور زائران و عوامل اجرایی کاروان در محل مسجد جامع (مصلی) پیرانشهر برگزار گردید.

در این جلسه، سید عطا طه زاده، مدیر کاروان ۱۲۰۴۸ پیرانشهر، آخرین و مهم ترین توصیه ها و نکات اجرایی مربوط به حج تمتع را به صورت مفصل برای زائران تشریح و تبیین نمود.

طه زاده اعلام نمود تمامی مقدمات لازم برای سفر مهم حج تمتع زائران عزیز پیش بینی و فراهم شده و کاروان ۱۹۲ نفره شهرستان پیرانشهر عصر روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ از پیرانشهر عازم فرودگاه ارومیه و راس ساعت ۳:۱۵ بامداد دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ از فرودگاه ارومیه عازم فرودگاه جده عربستان سعودی و سرزمین وحی خواهند شد.

مدیر کاروان ۱۲۰۴۸ پیرانشهر اظهار داشت رفت و برگشت تمامی زائران از پیرانشهر تا ارومیه و بالعکس با ۵ دستگاه اتوبوس انجام می شود و از زائران عزیز و بستگانشان خواست به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار و ترافیک مسیر رفت و برگشت، از نقل و انتقال زائران با خودروی شخصی جدا اجتناب نمایند.