کلاهبردار میلیاردی با شگرد رسیدساز جعلی در اشنویه دستگیر شد

کلاهبردار میلیاردی با شگرد رسیدساز جعلی در اشنویه دستگیر شد سرهنگ “علی توکلی ” فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه در این باره بیان داشت: در تداوم طرح های امنیت محله محور و با اشرافیت اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اشنویه در یک عملیاتی ضربتی، یک نفر کلاهبردار حرفه ای دستگیر گردید. وی خاطر نشان کرد: متهم […]

کلاهبردار میلیاردی با شگرد رسیدساز جعلی در اشنویه دستگیر شد
سرهنگ “علی توکلی ” فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه در این باره بیان داشت: در تداوم طرح های امنیت محله محور و با اشرافیت اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اشنویه در یک عملیاتی ضربتی، یک نفر کلاهبردار حرفه ای دستگیر گردید.
وی خاطر نشان کرد: متهم با فریب دادن مردم و با شیوه و شگرد استفاده از برنامه رسید ساز جعلی اقدام به خرید کالا و لوازم از فروشگاه ها و مغازه ها در سطح استان و کشور می نمود.
فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه در پایان افزود: از عموم مردم محترم و شریف شهرستان اشنویه و هم استانی های عزیز درخواست می گردد در صورت وجود شکات علیه متهم (عکس متهم در بالا انتشار یافته است) در مراجع انتظامی و یا قضایی شکایت نموده اند و یا به هر جهت تاکنون شکایت ننموده اند جهت اعلام شکایت و رسیدگی به پرونده خود به پلیس آگاهی شهرستان اشنویه مراجعه نمایند.
آدرس: اشنویه_ میدان انقلاب_ خیابان معلم_ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان اشنویه_ پلیس آگاهی.
شماره تماس: ۰۴۴۲۱۸۳۹۶۲۰