تولدی دیگر در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ پیرانشهر

  به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر، کارشناسان اورژانس پیرانشهر  ضمن تسهیل پروسه زایمان مادر باردار، مادر و نوزاد را با مراقبتهای پیش بیمارستانی به بیمارستان شهید قاسم سلیمانی  انتقال دادند. بر این اساس شب گذشته تاریخ ۱۳ اردیبهشت ، بدنبال تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ مبنی بر زایمان قریب الوقوع […]

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر، کارشناسان اورژانس پیرانشهر  ضمن تسهیل پروسه زایمان مادر باردار، مادر و نوزاد را با مراقبتهای پیش بیمارستانی به بیمارستان شهید قاسم سلیمانی  انتقال دادند.

بر این اساس شب گذشته تاریخ ۱۳ اردیبهشت ، بدنبال تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ مبنی بر زایمان قریب الوقوع مادر باردار در روستای قلات منگور از توابع شهرستان پیرانشهر ، سریعا کارشناسان اورژانس کوپر به محل فوریت اعزام می‌شوند.

با توجه به شروع درد های زایمانی و پروسه طبیعی زایمان همکاران اورژانس ۱۱۵کوپر آقایان جمال قادر پور و ارسلان خدیر  مجبور به توقف آمبولانس در حین انتقال شده و با  انجام اقدامات درمانی باعث تسهیل در فرآیند زایمان شدند و نوزاد و مادر باردار را ارائه  مراقبتهای پیش بیمارستانی  به بخش زایمان بیمارستان شهید سلیمانی انتقال می‌دهند.

وضعیت بالینی مادر و نوزاد پایدار گزارش شده است.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر