اورژانس هوایی جان مادر باردار سردشتی را نجات داد

  اورژانس هوایی فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و اقدام به موقع پزشکان، جان مادر باردار سردشتی را که پس از چندین سال حامله شده بود، نجات داد. سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت اظهار کرد: بیمار خانم ۳۸ ساله و ۲۵ هفته باردار که در شیفت شب در بخش زایمان بیمارستان […]

 

اورژانس هوایی فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و اقدام به موقع پزشکان، جان مادر باردار سردشتی را که پس از چندین سال حامله شده بود، نجات داد.

سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت اظهار کرد: بیمار خانم ۳۸ ساله و ۲۵ هفته باردار که در شیفت شب در بخش زایمان بیمارستان بستری بود، به دلیل شروع دردهای زایمان و پرەترم بودن و نیاز به nicu (بخش مراقبت ویژه نوزادان) طبق دستور پزشک معالج می بایستی به مرکز مجهزتر و با استفاده از بالگرد اعزام می شد.

سینا خضرپور بیان کرد: باتوجه به شرایط آب و هوایی و مسیر طولانی تا مرکز استان، هماهنگی های لازم از طرف دفتر پرستاری بیمارستان با ستاد هدایت دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفت و مقدمات انتقال هوایی در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: خوشبختانه ضمن موافقت پرواز، بیمار از طریق پرسنل ۱۱۵ تحویل اورژانس هوایی ارومیه داده و در شرایط نرمال بیمار به ارومیه اعزام شد.