اهدای لوح  تقدیر استاندار آذربایجان غربی به شهردار پیرانشهر

  مورخەی ۲۸ بهمن ماه سال ١۴٠٢ نشستی به ریاست محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و حضور جمعی از مدیران اجرایی استان در ارومیه، برگزار شد. در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شهرداری پیرانشهر در حوزه های مختلف خدماتی و عمرانی  با اهدای لوح از آقای تفاخر شهردار پیرانشهر وتعدادی از […]

 

مورخەی ۲۸ بهمن ماه سال ١۴٠٢ نشستی به ریاست محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و حضور جمعی از مدیران اجرایی استان در ارومیه، برگزار شد.

در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شهرداری پیرانشهر در حوزه های مختلف خدماتی و عمرانی  با اهدای لوح از آقای تفاخر شهردار پیرانشهر وتعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان و مدیران ستادی استانداری آذربایجان‌غربی به جهت اجرای برنامه‌های تدوینی دولت مردمی برای رفع محرومیت ، آبادانی، کار و تلاش جهادی توام با مردم داری و عدالت محوری که منجر به ارتقای شاخص‌های توسعه در استان شده است قدردانی شد‌.

لازم به ذکر است که در حوزه های عمرانی سال‌جاری،  شهرداری پیرانشهر با همت اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش مضاعف همکاران شهرداری بصورت جهادی با شروع نهضت آسفالت موفق به آسفالت ۳۰۰ هزار متر مربع معابر سطح شهر نموده است. در خصوص جدولگذاری تا اتمام فصل عمران ۱۱۰۰۰متر طول معابر شهری جدولگذاری گردید، همچنین سنگ فرش و پلاک بتنی ۱۸۰۰۰متر مربع معابر سطح شهر  انجام و ساماندهی ورودی های شهر از طرف نقده و مرز تمرچین توسط شهرداری پیرانشهر  نیز چهره‌ای خاص و متفاوتی به سیما و منظر شهری داده است.

روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پیرانشهر