۴٩٣ مورد کودک آزاری در آذربایجان غربی گزارش شد

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: از بین تماسهای گرفته شده با اورژانس اجتماعی استان، در سال جاری ۴۹۳ مورد مربوط به کودک آزاری بود. به گزارش پیرانشهر رووداو ، پروین محمدپوری در این باره اظهار کرد: امسال ۲۲۷۹ خدمت توسط اورژانس اجتماعی استان ارائه شده است. او با اشاره به تماس های […]

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: از بین تماسهای گرفته شده با اورژانس اجتماعی استان، در سال جاری ۴۹۳ مورد مربوط به کودک آزاری بود.
به گزارش پیرانشهر رووداو ، پروین محمدپوری در این باره اظهار کرد: امسال ۲۲۷۹ خدمت توسط اورژانس اجتماعی استان ارائه شده است.

او با اشاره به تماس های گرفته شده با اورژانس اجتماعی استان  افزود: از بین تماس های گرفته شده با اورژانس اجتماعی استان، ۴۹۳ مورد مربوط به کودک آزاری و ۹۸ مورد مربوط به همسر آزاری بود.

محمدپوری گفت: اورژانس اجتماعی استان در قالب ۱۴ مرکز ثابت و ۱۵ تیم سیار به ارائه خدمات می‌پردازد.

مدیرکل بهزیستی استان ادامه داد: امسال ۱۴ هزار و ۵۸۶ خدمت توسط تیم های سیار اورژانس اجتماعی ارائه شده است.

او با بیان اینکه تخصصی بودن، به موقع بودن و در دسترس بودن از ویژگیهای مهم خدمات اورژانس اجتماعی است، تصریح کرد: کنترل و کاهش بحران های فردی- خانوادگی و اجتماعی از اهداف ایجاد اورژانس اجتماعی است.

گفتنی است؛ دی ماه امسال دختر چهار ساله ارومیه‌ای به نام “آوا” که با ضرب و شتم نامادری خود در در بیمارستان بستری شد و بر اثر شدت ضربات وارده بعد از چند روز جان باخت.