جاعلان اسناد در بوکان دستگیر شدند

سرویس آذربایجان غربی-رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: اعضای گروه جعل اسناد رسمی- عادی و انواع مهرهای دولتی و غیردولتی در بوکان شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش پیرانشهر ، از دادگستری؛ ناصر عتباتی افزود: با دستور قضایی، ماموران انتظامی شهرستان بوکان در محل خانه باغ متعلق به متهم حاضر و ضمن دستگیری او در بازرسی […]

سرویس آذربایجان غربی-رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: اعضای گروه جعل اسناد رسمی- عادی و انواع مهرهای دولتی و غیردولتی در بوکان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پیرانشهر ، از دادگستری؛ ناصر عتباتی افزود: با دستور قضایی، ماموران انتظامی شهرستان بوکان در محل خانه باغ متعلق به متهم حاضر و ضمن دستگیری او در بازرسی از محل ۲۲۰ عدد انواع مهرهای جعل شده از نهادهای دولتی، سازمان‌ها، ادارات، موسسات آموزش عالی، آموزش و پرورش، بانک ها، ارگان‌های نظامی و انتظامی، دفاتر اسناد رسمی و شهرداری‌ها کشف و ضبط کردند.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده به زندان معرفی شد گفت: در تحقیقات بعدی ۲ نفر دیگر از اعضای این گروه جاعل که یکی از آن‌ها تبعه عراق است شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته‌ی عتباتی، ادامه تحقیقات در بازپرسی بوکان در جریان است.