همزمان با سراسر کشور صورت گرفت:

 رقابت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی پیرانشهر در بزرگترین رقابت قرآنی کشور

دکتر محمد سلطانی؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر در گفتگو با روابط عمومی این دانشگاه گفت: یکی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور و بویژه در شهرستان پیرانشهر توجه به برنامه های قرآنی و تلاش در راستای اعتلای فرهنگ دینی و قرآنی می باشد. وی ادامه داد: برنامه های تبلیغی برگزاری بیست […]

دکتر محمد سلطانی؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر در گفتگو با روابط عمومی این دانشگاه گفت: یکی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور و بویژه در شهرستان پیرانشهر توجه به برنامه های قرآنی و تلاش در راستای اعتلای فرهنگ دینی و قرآنی می باشد.
وی ادامه داد: برنامه های تبلیغی برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت همزمان با سراسر واحدهای دانشگاهی در این دانشگاه نیز در اولویت کاری مجموعه فرهنگی دانشگاه قرار گرفت که خوشبختانه در نهایت با حضور چشمگیر و کم نظیر دانشجویان و اساتید این واحد دانشگاهی دراین مسابقات، همانند سنوات گذشته در ببست و هشتمین دوره آزمون کتبی قرآن و عترت سال جاری سربلند شدیم.
سلطانی یادآور شد: در این دوره از مسابقات بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان و اساتید هیئت علمی و مدعو که حدود ۲۲ درصد کل دانشجویان شاغل به تحصیل را شامل می شود، در ۸ رشته تفیسر موضوعی قرآن کریم، احکام شرعی، نماز، نهج البلاغه، ترجمه و تفسیر قرآن کریم، زندگانی پیامبر اکرم (ص) و سیره معصومان با هم به رقابت پرداختند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به این نکته که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در چند روز آینده شاهد رقابت دانشجویان در بخش آوایی ( شفاهی) این رقابتها نیز خواهیم بود، اضافه کرد: برگزاری این مسابقات علاوه بر ارتقای توجه به فرهنگ قرآن و عترت در بین دانشگاهیان، امتیازات خاصی از جمله اعطای هدایای نفیس نقدی بهمراه لوح یادبود و چندین امتیاز دیگر به نفرات برتر را در پی خواهد داشت.
سلطانی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که حضور در برنامه های قرآنی بتواند همواره در اولویت کار دانشگاهیان قرار گیرد تا با بهره گیری از آن شاهد تحولات عظیم فرهنگی و دینی در جامعه باشیم.
بیست و هشتمین دوره مسابقات کتبی قرآن و عترت ویژه اساتید و دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور بصورت هم زمان و رأس ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۲ (آذرماه) در واحد پیرانشهر برگزار شد.