فرمانده انتظامی مهاباد :

بیش از ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر سنتی و صنعتی در این شهرستان کشف و ۶ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: بیش از ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر سنتی و صنعتی در این شهرستان کشف و ۶ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.  سرهنگ “یوسف اشرفی”  اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد این انتظامی در طول یک هفته اخیر با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از حمل مواد مخدر توسط سوداگران […]

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: بیش از ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر سنتی و صنعتی در این شهرستان کشف و ۶ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

 سرهنگ “یوسف اشرفی”  اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد این انتظامی در طول یک هفته اخیر با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در سطح شهرستان مهاباد به دست آوردند.

وی ادامه داد: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات و پایش محورهای مواصلاتی شهرستان و نقاط آلوده با هماهنگی مراجع محترم قضایی، توزیع کنندگان موادمخدر را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی مهاباد بیان کرد: در چند عملیات جداگانه و با اقدام ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان، ۶ سوداگر مرگ دستگیر و ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس نیز توقیف که در بازرسی از خودروهای توقیفی و نقاط آلوده، مقدار ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع سنتی و صنعتی کشف شد.

سرهنگ اشرفی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با شماره تلفن ۱۱۰ تماس و عوامل انتظامی را مطلع سازند تا نیروهای انتظامی بتوانند با ورود به موقع خود با سوداگران مرگ مقابله کنند.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی این استان در سال جاری است/.