یک دخترکُشی دیگر در پیرانشهر/ پدر قاتل به قتل خود اعتراف کرد

فرمانده انتظامی شهرستان پیرانشهر در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره قتل مشکوک‌ در شهرستان پیرانشهر، رسیدگی به موضوع در دستور ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. او افزود: همین موضوع کافی بود تا کارآگاهان، پدر دختر را هدف تحقیق قرار دهند؛ وی در همان بازجویی‌های اولیه از این جنایت هولناک رازگشایی […]

فرمانده انتظامی شهرستان پیرانشهر در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره قتل مشکوک‌ در شهرستان پیرانشهر، رسیدگی به موضوع در دستور ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: همین موضوع کافی بود تا کارآگاهان، پدر دختر را هدف تحقیق قرار دهند؛ وی در همان بازجویی‌های اولیه از این جنایت هولناک رازگشایی کرد و و علت و انگیزه این قتل را اختلاف خانوادگی اعلام کرد.

سرهنگ ارجمند خاطر نشان کرد: آموزش مهارت‌های زندگی و اندکی تحمل، تدبیر و گذشت قطعا از بروز چنین حوادث ناگواری پیشگیری خواهد کرد.

لازم به ذکر است ۱۶ تیر ۱۴۰۲ نیز یک نوجوان متولد ١٣٨۶ به طرز فجیعی پس از شکنجه توسط پدرش در روستای زیوه از توابع ‎پیرانشهر به ضرب دو گلوله به قتل رسید و پدر قاتل پس از قتل دخترش خود را به پلیس تحویل داده بود.