افزایش غیرمتعارف پرونده‌ های جعل و کلاهبرداری در ارومیه

سرویس آذربایجان غربی- رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به افزایش غیرمتعارف پرونده‌های جعل و کلاهبرداری در مرکز استان از استقرار قاضی ویژه در مقر پلیس آگاهی‌های ارومیه خبر داد.

ناصر عتباتی با اشاره به استقرار قاضی ویژه در مقر پلیس آگاهی‌های مرکز استان آذربایجان غربی گفت: با توجه به افزایش غیرمتعارف پرونده‌های جعل و کلاهبرداری در مرکز استان که عده‌ای از افراد فرصت طلب و شیاد با سوءاستفاده از حسن نیت و سادگی شهروندان با توسل به وسایل متقلبانه اقدام به بردن اموال آن‌ها می‌کردند موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در راستای صیانت و حفاظت از اموال اشخاص و شهروندان و همچنین در جهت پیشگیری از وقوع این جرایم با برنامه ریزی به عمل آمده و هماهنگی‌های لازم احدی از دادیاران دادسرای مرکز استان در پلیس آگاهی مرکز استان تحت نظر یکی از معاونین دادستان مستقر شد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی اضافه کرد: با استقرار این قاضی ویژه به صورت موردی و فی المجلس شکایت‌های مراجعین بررسی و دستورات لازم در جهت حفظ اموال آن‌ها و تعقیب مرتکبین صادر می‌شود..

عتباتی مهمترین هدف از استقرار این قاضی ویژه در پلیس آگاهی را جلوگیری از تضییع اموال اشخاص عنوان کرد و گفت: دستگاه قضایی استان برخورد قاطع و بازدارنده‌ای با کسانی که چشم طمع به اموال مردم را دارند خواهد داشت.

او در پایان از شهروندان هم خواست با هوشیاری از اموال خود مراقبت نمایند و فریب این فرصت طلبان را نخورند.