اجرای طرح هادی در ۱۳ روستای پیرانشهر با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان

  به گزارش خبرنگار پیراشنهر رووداو طی گفتگوی ویژه خبری با رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان پیرانشهر، معروفی از اجرای طرح هادی در ۱۳ روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان خبر داد. معروفی افزود: سال ۱۴۰۲ اتفاقات خوبی در اجرای طرح هادی در سطح روستاهای شهرستان پیرانشهر را شاهد بودیم که […]

 

به گزارش خبرنگار پیراشنهر رووداو طی گفتگوی ویژه خبری با رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان پیرانشهر، معروفی از اجرای طرح هادی در ۱۳ روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان خبر داد.

معروفی افزود: سال ۱۴۰۲ اتفاقات خوبی در اجرای طرح هادی در سطح روستاهای شهرستان پیرانشهر را شاهد بودیم که در ۱۳ روستای ( پسوه، گردکسپیان، پیرکانی، رزگاری، کهنه‌لاهیجان، لاوین، دربکه، کلاکین، گردبن، دلیزه، بسطام بیک، گزگسک پیران و اشنوزنگ) عملیات زیرسازی، بهسازی، جدول گذاری، روکش آسفالت، سنگ فرش و دیوار ساحلی اجرا گردید و ۵ روستای دیگر نیز در دستور کار قرار دارند.

رئیس بنیاد مسکن پیرانشهر اظهار داشت: در سال جاری، در حوزه مسکن نیز توانسته ایم با جذب اعتبارات لازم برای بهسازی و نوسازی ۳۶۵ مورد مسکن روستایی هر کدام به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان بصورت تسهیلات بلند مدت ۲۰ ساله با بهره ۴ درصد، شاهد پایان کار ۱۶۱ واحد مسکن روستایی تا کنون باشیم که مابقی نیز در حال اجرا می باشند و انتظار می رود تا اتمام سال جاری به بهره‌برداری برسند.

این مقام مسئول از اعطای ۲۰۳ مورد کمک بلاعوض ۵۰ و ۳۰ میلیون تومانی مسکن به روستاییان شهرستان پیرانشهردر قالب تفاهمنامه مشترک با بنیاد مستضعفان و جانبازان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.