صدور بیش از ۱۱۰۰ فقره کارت هوشمند ناوگان باری و مسافر در آذربایجان غربی

۱۴۰۲/۰۴/۲۹ ➖مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۱۰۰ فقره کارت هوشمند ناوگان باری و مسافر در استان صادر شده است. به گزارش روابط عمومی مهندس پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: همچنین از ابتدای سال تاکنون ۵۸۲ […]

۱۴۰۲/۰۴/۲۹

➖مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۱۰۰ فقره کارت هوشمند ناوگان باری و مسافر در استان صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی مهندس پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: همچنین از ابتدای سال تاکنون ۵۸۲ فقره کارت هوشمند رانندگان ناوگان باری و مسافر در استان صادر شده است.

وی افزود: علاوه بر صدور در این بازه زمانی ۹۳۱۹ کارت هوشمند ویژه  ناوگان باری و ۱۶۴۳ فقره کارت هوشمند نیز مربوط به رانندگان بخش مسافری در استان آذربایجان غربی تمدید شده است.

این مسئول با بیان اینکه یکی از اهداف اجرایی‌ کردن کارت هوشمند، متمایز کردن رانندگان حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای است، گفت: کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری  به عنوان مدرک شناسایی و مجوز فعالیت رانندگان در بخش حمل و نقل جاده‌ای محسوب می‌شود.

آرامون یادآور شد: براساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال حاضر صدور کارت هوشمند رانندگان و ناوگان صرفا از طریق سامانه mojavez.ir و تمدید کارت هوشمند رانندگان از طریق smartcard.rmto.ir  صورت می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در پایان از رانندگان، شرکت‌های حمل و نقل  و همشهریان خواست؛ شکایات و نارضایتی خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها، اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.