رقابت ۵۱ هزار و ۶۲۶ داوطلب در نوبت دوم آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۲ در آذربایجان غربی

  معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش گفت: ۵۱ هزار و ۶۲۶ داوطلب در نوبت دوم آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۲ روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه در آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور با هم رقابت می کنند. دکتر چهرگانی بیان نمود: آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی  صبح چهارشنبه […]

 

معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش گفت:

۵۱ هزار و ۶۲۶ داوطلب در نوبت دوم آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۲ روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه در آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور با هم رقابت می کنند.

دکتر چهرگانی بیان نمود: آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی  صبح چهارشنبه ۱۴ تیرماه، آزمون گروه هنر بعد از ظهر چهارشنبه، گروه آزمایشی علوم تجربی صبح پنج شنبه ۱۵ تیرماه و گروه آزمایشی زبان های خارجی بعد از ظهر پنج شنبه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در استان آذربایجان غربی ۲۵۴۰۰ نفر در گروه علوم تجربی، ۱۷۶۱۳ نفر در گروه علوم انسانی، ۳۲۸۳ نفر در گروه علوم ریاضی، ۱۷۸۸ نفر در گروه هنر و نهایتا ۳۵۴۲ نفر در گروه زبان با هم به رقابت خواهند پرداخت. ۶۰ درصد از داوطلبان زن و ۴۰ درصد مرد هستند.

وی در پایان گفت: داوطلبان گرامی محل حوزه آزمون خود را از قبل شناسایی نموده و با توجه به مسافت منزل خود تا محل آزمون، تمهیدات لازم جهت حضور به موقع در محل آزمون را مد نظر قرار دهند.