۱۴مصدوم در حوادث جاده ای پیرانشهر تنها در عرض ۵ ساعت!!! تا این لحظه هر ۱ ساعت تقریبا ۳ مصدوم!

۱۴مصدوم در حوادث جاده ای پیرانشهر تنها در عرض ۵ ساعت!!! تا این لحظه هر ۱ ساعت تقریبا ۳ مصدوم! به گزارش خبرنگار پیرانشهر رووداو، امروز جمعه ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۲، تنها در عرض ۵ ساعت، ۱۴ نفر از شهروندان در جاده های سطح پیرانشهر بر اثر حوادث رانندگی مصدوم شدند. طبق این گزارش، ۵ […]

۱۴مصدوم در حوادث جاده ای پیرانشهر تنها در عرض ۵ ساعت!!! تا این لحظه هر ۱ ساعت تقریبا ۳ مصدوم!

به گزارش خبرنگار پیرانشهر رووداو، امروز جمعه ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۲، تنها در عرض ۵ ساعت، ۱۴ نفر از شهروندان در جاده های سطح پیرانشهر بر اثر حوادث رانندگی مصدوم شدند.

طبق این گزارش، ۵ نفر در سه راهی سوغانلو، سه نفر در ۳ راهی کانی اشکوت، ۳ نفر در بادین آباد و ۳ نفر در نزدیکی روستای قبرحسین در تصادفات جاده ای آن هم تنها در مدت زمان پنج ساعت، مصدوم شدند!!!

بدون شک آمار بالای تصادفات و مصدومان جاده ای طی امروز باید مورد بازبینی و تدارک برنامه های ویژه ای در محورهای مواصلاتی شهرستان، علی الخصوص محور پیرانشهر-سردشت از سوی دستگاه‌های متولی ایمنی جاده و کنترل سرعت، قرار گیرد.

وقتی بر همگان عیان است که روزهای جمعه هر هفته تردد در محور پیرانشهر به سردشت بطور وحشتناکی افزایش می یابد، حضور پلیس راهور نیز در راستای کنترل سرعت و نظارت بر رفتار رانندگان، دور از انتظار نیست.