دستگیری ۲ رمال در شهرستان خوی

  فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر فعالیت زن و مردی در امر رمالی و فالگیری و ترویج خرافه گرایی در سطح شهر خوی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی انتظامی شهرستان خوی قرار گرفت. سردار رحیم جهانبخش با بیا اینکه با فعال سازی […]

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر فعالیت زن و مردی در امر رمالی و فالگیری و ترویج خرافه گرایی در سطح شهر خوی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی انتظامی شهرستان خوی قرار گرفت.

سردار رحیم جهانبخش با بیا اینکه با فعال سازی منابع خبری و با تلاش‌های شبانه روزی ماموران و پس از هماهنگی قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ متهم دستگیر شدند افزود: پس از حضور در محل سکونت مشترک این دو متهم معلوم شد هیچ گونه رابطه فامیلی باهم ندارند.

سردار جهانبخش ادامه داد: در بازرسی از منزل متهمان مقادیر زیادی زیورآلات طلای زنانه، سه قطعه شمش طلا، سکه طلا، مقادیری نقره جات به همراه یک جلد کتاب دعانویسی-تعدادی تراکت تبلیغاتی اقلام فال گیری و رمالی، تعدادی فلش، سیم کارت، ساعت مچی زنانه و مردانه و کارت بانکی متعلق به متهمه و افراد دیگر و یک دستگاه دوربین فیلمبرداری کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری نامبردگان اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به چندین فقره کلاهبرداری از این طریق به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که افراد رمال و فالگیر هیچ کمکی برای رفع مشکلات، بیماری‌ها و گرفتاری‌های خانواده‌ها نکرده و هدف آن‌ها کسب درآمد از طریق فریب شهروندان بوده و چه بسا زمینه ساز مشکلات و گرفتاری‌های دیگری برای خانواده‌ها خواهند شد.