پیام تسلیت جمعی از مسئولین استان و شهرستان در پی درگذشت حاج ماموستا محمودی امام جمعه سابق پیرانشهر

بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون : إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ خبر درگذشت عالم وارسته، بصیر، انقلابی و مجاهد حاج ماموستا مصطفی محمودی امام جمعه فقید شهرستان پیرانشهر مایه ی تاثر و تأسف شد. ایشان سال های سال در کسوت امامت جمعه […]

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
:
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ

خبر درگذشت عالم وارسته، بصیر، انقلابی و مجاهد حاج ماموستا مصطفی محمودی امام جمعه فقید شهرستان پیرانشهر مایه ی تاثر و تأسف شد.

ایشان سال های سال در کسوت امامت جمعه راهبر و مرشد مردم انقلابی پیرانشهر بودند.

حاج ماموستا محمودی در سال های خدمت خالصانه خویش لحظه ای از مواضع ولایتمدارانه خویش عقب نشینی نکردند و یقینا مردم خطه ی پیرانشهر در تشییع و بدرقه ایشان به صورت پرشور شرکت خواهند کرد.

اینجانب درگذشت این عالم عامل را خدمت مردم شریف پیرانشهر بویژه خاندان محترم و دوست داران ایشان تسلیت گفته و از خداوند منان برای ایشان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم.

سید مهدی قریشی
نماینده ولی فقیه در استان
و امام جمعه ارومیه

 

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین فعال آذر مدیر محترم مرکز اسلامی استان آذربایجان غربی در پی رحلت جانسوز حاج ماموستا مصطفی محمودی امام جمعه سابق اهل سنت شهرستان پیرانشهر

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه الراجعون

هَیهاتَ أن یَأتی الزَمانُ بِمِثلِهِ. إِنَّ الزَمانَ بِمِثلِهِ لَبخیل.

خبر رحلت جانسوز حاج ماموستا مصطفی محمودی امام جمعه سابق اهل سنت شهرستان پیرانشهر باعث تاثر و تالم اینجانب گردید.

حاج ماموستا مصطفی محمودی ، ۲۵ سال در کسوت امامت جمعه شهرستان پیرانشهر با خطبه های عالمانه و با زندگی زاهدانه در راه تربیت دینی مردم و هدایت عمومی، جهاد کرده و پس از گذراندن یک دوره بیماری سخت، به جوار رحمت الهی پیوستند.
درگذشت این عالم وارسته و انقلابی را محضر مردم شریف و جامعه روحانیت اهل سنت استان و مخصوصا بیت محترم ایشان تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات ایشان و صبر و شکیبایی برای همه بازماندگان مسالت مینمایم.

عسگر فعال آذر
مدیر مرکز اسلامی استان آذربایجان غربی

 

پیام تسلیت رئیس اداره تبلیغات اسلامی پیرانشهر در پی ارتحال امام جمعه سابق این شهرستان

بسمه تعالی
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
ارتحال عالم مجاهد و انقلابی، حاج ماموستا مصطفی محمودی مایه تاثر تالم خاطر گردید .
این شخصیت انقلابی و مجاهد سال ها در کسوت امامت جمعه مردم شریف شهرستان پیرانشهر راهبر و راهنمای مردم متدین و نماد وحدت شیعه و سنی در استان وحدت و مقاومت بود.
تلاش های در جهت اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی، مقابله با توطئه های دژخیمان و ضدانقلاب و خطبه های صریح و بی پرده حاج ماموستا محمودی، هرگز از یاد مردم مومن و انقلابی پیرانشهر نخواهد رفت و یادش در تاریخ استان به عنوان امام جمعه انقلابی و وحدت بخش باقی خواهد.
اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پیرانشهر ضمن تسلیت ارتحال این عالم مجاهد و انقلابی به خانواده این مرحوم، مردم شریف پیرانشهر و حوزه های علمیه اهل سنت، از خداوند متعال علو درجات را برای ایشان و صبر جزیل برای خانواده وی خواستار است.

حجت الاسلام حسن رهبر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی پیرانشهر

 

پیام تسلیت مشترک در پی درگذشت حاج ماموستا محمودی؛ روحانی انقلابی و امام جمعه سابق پیرانشهر؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

ارتحال حاج ماموستا مصطفی محمودی، این روحانی مؤمن، ارزشمند و فقیه که عمر پربرکت خویش را در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی، تربیت شاگردان دینی و  ترویج دین مبین اسلام صرف نموده، موجب تاثر و تالم خاطر گردید،

فقدان این عالم دینی که بیشتر از سه دهه از عمر خود را عهده دار مسئولیت خطیر امام جمعه شهر پیرانشهر بوده، بی شک رسالت عظیم خود را با تلاشی خالصانه و مجاهدانه، آنچنان که شایسته می باشد، انجام داد.

اینجانبان با قلبی متالم و آکنده از غم ضمن عرض تسلیت، در گذشت این عالم نستوه را به عموم مردم شهرستان پیرانشهر، خانواده معزز و شاگردان ایشان تسلیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند برای آن مرحوم، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت داریم.

• حاج ماموستا هاشم آبادی؛ امام جمعه پیرانشهر
• خضر کاک درویشی؛ فرماندار شهرستان پیرانشهر
• کمال حسین پور؛ نماینده مردم شریف شهرستان

 

 

استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی درگذشت مرحوم ماموستا حاج مصطفی محمودی، امام جمعه سابق شهرستان پیرانشهر را تسلیت گفت.

در ابن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون
درگذشت عالم پارسا مرحوم ماموستا حاج مصطفی محمودی، امام جمعه سابق شهرستان پیرانشهر، موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

این روحانی وارسته، سالیان متمادی از عمر گرانمایه خود را در سنگر مقدس امامت جمعه در مسیر خدمت به اسلام، انقلاب و ترویج معارف دینی به ویژه اتحاد و همدلی امت اسلامی و دفاع از آرمان های انقلاب سپری کرد و خدمات ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت که ثمرات آن ماندگار و در آخرت ذخیره ای پربار خواهد بود.

اینجانب این فقدان را به مردم قدرشناس شهرستان پیرانشهر، جامعه اهل سنت و بیت شریف آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

محمدصادق معتمدیان
استاندار آذربایجان غربی

پیام تسلیت مشترک امام جمعه میرآباد و سرپرست فرمانداری شهرستان در پی درگذشت امام جمعه سابق پیرانشهر

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم گرانقدر حاج ماموستا مصطفی محمودی موجب تاسف و تاثر گردید.

ایشان از علمای بزرگ و استاد ارجمند در معارف مختلف و متداول علوم دینی بودند که در سراسر عمر شریف خویش به ترویج و نشر علوم قرآنی و فرائض دینی و تعلیم و تربیت اسلامی تلاش وافر داشتند.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت به جامعه روحانیت گرانقدر، مردم شریف پیرانشهر، خانواده‌ محترم و سایر وابستگان، برای آن عالم مهذب رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت‌می‌نماییم.

“حاجی ماموستا رحمان باروزه” امام جمعه شهرستان میرآباد

“حسین خضری” سرپرست فرمانداری شهرستان میرآباد

 

 

 

“انا لله و انا الیه راجعون ”

ارتحال عالم وارسته و روحانی گرانقدر؛ دکتر حاج ماموستا ملامصطفی محمودی که سال ها عمر گرانمایه‌ی خود را در سنگر مقدس امام جمعه پیرانشهر با تلاش و مجاهدت در راه نشر دین مبین اسلام و تحقق آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران صرف نموده، خدمت عموم مردم شریف ودیندار پیرانشهر، جامعه دینی، علما، روحانیون، وخانواده وبازماندگان محترم آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزد منّان برای آن عالم فقید، غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت داریم.

 

روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پیرانشهر