پیام خداحافظی حاج آقا حسن ورهرام ریاست سابق سازمان تبلیغات اسلامی پیرانشهر

به نام خداوند آیینه ها “وقل رب ادخلنی مدخل صدق واخرجنی مخرج صدق واجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا” سوره اسرا آیه ۸۰ «و بگو پروردگارا مرا با ورودی نیکو و صادقانه وارد (کارها) کن و با خروجی نیکو بیرون آر و برای من از پیش خودت سلطه و برهانی نیرومند قرار ده.» “هرآمدنی را […]

به نام خداوند آیینه ها

“وقل رب ادخلنی مدخل صدق واخرجنی مخرج صدق واجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا”

سوره اسرا آیه ۸۰

«و بگو پروردگارا مرا با ورودی نیکو و صادقانه وارد (کارها) کن و با خروجی نیکو بیرون آر و برای من از پیش خودت سلطه و برهانی نیرومند قرار ده.» “هرآمدنی را رفتنی است .خوشا بحال آنانکه در طاعت خالقند ودرخدمت مخلوق .”

« حضرت علی (ع)» “

اوقات خوش آن بود که با دوست به سر شد باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود”

سروران گرانقدر ،همشهریان و اهالی محترم و فهیم شهرستان پیرانشهر ،

با سلام

هر چند سلام سر آغاز دردناک خداحافظی است. ولی بگذارید این خداحافظی به امید درپیش بودن سلامی نو باشد ، فرصت را مغتنم شمرده و به پاس همکاری ، لطف و همدلی ازکلیه برادران وخواهران و دوستان عزیزی که از آشنایی با آنان به خود می بالم و همواره یاریگر اینجانب بوده اند سپاسگزاری می نمایم .

خداوند قادر ومتعال را شاکرم که به این بنده کوچک توفیق عنایت فرمود تا برهه ای از دوران عمر ناچیز خویش را به عنوان خدمتگزاری کوچک برای مردمانی بزرگ در این خطه پرخاطره سپری نمایم.از این بابت برخود می بالم وبه آن افتخار می کنم . خداوند بیش از همه شاهد است که در این خدمتگزاری و مسئولیت خطیر محوله از هیچ کوشش وتلاشی دریغ ننموده ام ودر همه حال فقط به خوشنودی و رضایت حضرت حق و نیز به کار گرفتن تمامی مساعی و اهتمام خویش در حسن انجام امور و وظایف محوله با هدف موفقیت وکسب نتایجی که موجبات رضایت خداوند ،وشهروندان عزیز و بزرگوار باشد اندیشیده، اطمینان دارم که اگر نبود لطف و عنایت پروردگار و همکاری و مساعدت شما مردم قدر شناس، ارجمند و بزرگواردیارم،شهرستان پیرانشهر ( که به واسطه صمیمیت مهربانی،مردم داری و بزرگ منشی که در طول خدمتم نسبت به اینجانب داشتند ،همواره خود را جزیی از این شهرستان و فرزند این منطقه میدانم)،هیچ تلاش وکوششی نتیجه نمی داد و مثمر ثمر واقع نمی شد.

بی شک و بدون تردید تشکر و سپاس از تعامل بسیار نزدیک و همکاری بی شائبه شما عزیزان که همواره خود را مدیونتان می پندارم کمترین احترام و صحه ای است که بر این صفحه می نگارم . سخت بر این باورم که اگر قصوری از من سر زده ، از روی سهو بوده و از همین روی بابت تمام قصورها و کاستی ها از همگی صمیمانه معذرت می خواهم و طلب عفو و بخشش دارم …اینک که بعد از چند سال که باری بر دوش شما عزیزان بوده ام واکنون که ، توفیق ادامه خدمت گذاری به شما عزیزان در شهرستان پیرانشهر برایم میسر نمی باشد،از همه شما برادران وخواهران حلالیت می طلبم ،امیدوارم قصور و کوتاهی های من را به بزرگواری خود بخشیده و از همگان طلب عفو و بخشش دارم .

برادر کوچک شما خدمتگذار و حسن ورهرام رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پیرانشهر

 

به گزارش پیرانشهر رووداو حسن ورهرام هم اکنون در اداره تبلیغات اسلامی مریوان مشغول به فعالیت هستند و اکنون حسن رهبر ریاست این اداره را در پیرانشهر به عده دارند