پیام مسئولین شهرستان پیرانشهر به مناسبت ۲۲ بهمن

‍ “ترابی”فرماندار پیرانشهر در پیامی مردم همیشه در صحنه این شهرستان را برای شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن دعوت کرد «ولَقَدْ کَتَبْنا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ» حضور حماسی ملت بزرگ ایران در جای جای کشور در طلیعه این ایام برای بزرگداشت و سپری شدن چهل روز […]

‍ “ترابی”فرماندار پیرانشهر در پیامی مردم همیشه در صحنه این شهرستان را برای شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن دعوت کرد

«ولَقَدْ کَتَبْنا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ»

حضور حماسی ملت بزرگ ایران در جای جای کشور در طلیعه این ایام برای بزرگداشت و سپری شدن چهل روز از ایام شهادت سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گواهی دیگر بر شعار دهه فجر امسال یعنی «انقلاب اسلامی؛ زنده و پویا در پرتو ولایتمداری،جهاد و مقاومت»بود.اینک این مردم همیشه در صحنه مهیای حضور پرشور و خلق حماسه ای دیگر در راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن هستند تا تجدید عهد و میثاق با امام راحل،مقام معظم رهبری و شهدای عظیم الشأن به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را داشته و دوباره اتحاد،انسجام و اقتدار ملی را به نمایش بگذارند.

راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن ماه،در سال بلوغ انقلاب اسلامی و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب،نمادی روشن و پیامی محکم است که می‌تواند به عالی‌ترین شکل،همایشی عظیم از وحدت،همبستگی،اقتدار و انسجام ملی ملت شجاع ایران اسلامی را در برابر دید جهانیان به نمایش گذارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی و چهلمین روز از بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی،از آحاد مردم عزیز و شریف شهرستان پیرانشهر دعوت می‌نمایم تا همگام با سایر ایرانیان در سراسر این مرز و بوم مقدس، بار دیگر در صفوفی به هم فشرده و با گام‌هایی استوار،حضوری باشکوه در راهپیمایی مردمی و دشمن‌شکن یوم‌الله ٢٢ بهمن داشته باشند و با آرمان‌های الهی معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام تجدید میثاق کنند. موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

ترابی
فرماندار شهرستان پیرانشهر

—–‐——————-

مشت های محکم خود بر دهان ترامپ بکوبید

 سرهنگ‌پاسدار قاسم نصیری فرمانده سپاه پیرانشهر و همچنین سید عابدین صادقی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر هر کدام به طور جداگانه مردم شریف و شهید پرور شهرستان پیرانشهر را جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دعوت نمودند .
فرمانده سپاه پیرانشهر با دعوت از همه قشرهای مردم این شهر برای حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، گفت: یوم الله ۲۲ بهمن یک خندق دیگر است. روز تو دهنی زدن به آمریکا، آل سعود و رژیم نحس صهیونیستی است. روز مصاف دوباره حق و باطل و اسلام و کفر است. در روز ۲۲ بهمن امسال دوباره با نام امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع) ضربت ذوالفقار را بر پیکر نحس دشمنان فرود بیاورید که از عبادت ثقلین افضل بوده و هست.
خواهران و براداران عزیز، روز۲۲ بهمن همه به خیابان ها بیایید و با مشت های محکم خود بر دهان ترامپ بکوبید تا دشمن بداند اینجا ایران، خاستگاه انقلاب شکوهمند اسلامی است و بدانند ملت ولایتمدار ایران اسلامی ملتی هستند که سرانجام آمریکای جهانخوار را در اریکه قدرتش سرکوب خواهند کرد و این ملت به حول و قوه الهی جشن پایان عمر رژیم نحس صهیونیستی را بنا به فرموده رهبر کبیر و فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی )بزودی به چشم خواهند دید.

—–‐——————-

‍ ‍پیام دعوت مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پیرانشهر جهت حضور گسترده مردم در راهپیمایی ٢٢بهمن ماه ٩٨

به نام خدا

«چهل ویکمین سال از عمر پر برکت انقلاب گذشت. انقلاب ایران نهالی بود که با خون شهدا آبیاری شد، با صبوری خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری جان گرفت و با دلاورمردی ها و غیرت مثال زدنی مردم غیور و همیشه در صحنه ایران به درختی تنومند تبدیل شد. اکنون که وارد چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب پربرکت اسلامی شده‌ایم، بیش از هر زمانی شاهد برکات و ثمرات روزافزون آن هستیم. چهل ویکمین سالگی مرحله تکامل و تعالی است چهل ویکمین سال استقامت، ولایت مداری و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبارستیزی ملت همیشه در صحنه است و چهل و یکمین سالگی انقلاب اسلامی را در حالی آغاز می کنیم که شاهد ارائه خدمات بی شمار نظام جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط کشور هستیم. باعث افتخار است که در این سالها بر عزت و اقتدار ایران اسلامی با خودباوری و ایمان به سرزمین افزوده شده است.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌تواند آرمان ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را بیش از پیش به نمایش بگذارد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را خدمت مردم شریف ایران به ویژه شهروندان خوب و محترم پیرانشهر تبریک عرض نموده، عزت و اقتدار نظام اسلامی و سرافرازی ملت شریف ایران را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نماییم.

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پیرانشهر

—–‐——————-

بیانیه اداره کل و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیرانشهر به مناسبت ۲۲ بهمن

در آستانۀ فرا رسیدن یوم اله ۲۲ بهمن ماه از عموم اصحاب فرهنگ ، هنر ورسانه و مردم غیور شهرستان دعوت می گردد تا با شرکت در راهپیمائی ۲۲ بهمن ماه بار دیگر با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری تجدید بیعت نمایند.
متن بیانیه بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند متعال را به دلیل فرا رسیدن فجر چهل ویکمین انقلاب شکوهمنداسلامی شاکریم و به شکرانه این عظمت و اقتدار ایران اسلامی که اکنون به تکامل رسیده است با شورو شوق فراوان حضور گسترده ای را در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن خواهیم داشت تا بار دیگربه همراهی ملت شهید پرور با آرمان های مقدس امام راحل و اندیشه های ناب مقام معظم رهبری به منصه ظهور برسانیم.
انقلاب اسلامی که در سپیده دم ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ در سرزمین ایران به رهبری پیامبر گونه امام خمینی(ره) طلوع کرد و “اعجاز بزرگ قرن”را رقم زد، دستاوردهای فراوان و بی سابقه ای را در حوزه های گوناگون به ارمغان آورده است و اکنون که این انقلاب به درختی تناور تبدیل شده که در سایه وحدت وهمدلی مردم و مسئولین به شعار ابتدایی انقلاب یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی عینیتی واقعی بخشیده است؛ بهترین فرصت است تا در یوم الله ۲۲ بهمن هم دوش و همگام با سایر اقشار ملت قهرمان و شهید پرور با شرکت پرشوردر راهپیمایی امسال ضمن‌ ارسال پیام انقلابی بودن و انقلابی ماندن خود به سراسردنیا با مقام معظم رهبری بیعتی دوباره نمایند.
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با ارج نهادن به مولفه های وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین در فجر چهل ویکمین تاکید می کند که در روز ۲۲ بهمن ۹۸ بار دیگر حضور گسترده با همراهی اصحاب فرهنگ وهنر ورسانه و کارکنان اداره وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اثبات رسانده وبا الگو گرفتن ازرشادت های مردانی هم چون سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که از او پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون مخلصانه در راه دین وانقلاب تا روز شهادت در زیر پرچم جمهوری اسلامی بی ادعا خدمت کردند و اکنون از ثمره خون شهدا حماسه بی نظیر دیگری در تاریخ پرافتخار کشورمان به ثبت خواهد رسید.

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرانشهر