حضور بازیگر نوجوان سردشتی در تازه ترین کار پیمان معادی

«ژیار محمدزاده» بازیگر نوجوان سردشتی برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «بمب» به کارگردانی پیمان معادی دعوت شد. به گزارش پیرانشهر رووداو به نقل از کردپرِس، پیمان معادی در تازه‌ترین فعالیت سینمایی خود بنام فیلم «بمب» با موضوع موشک باران شهرهای مختلف ایران در دوران دفاع مقدس، از «ژیار محمدزاده» نوجوان با استعداد سردشتی برای ایفای […]

«ژیار محمدزاده» بازیگر نوجوان سردشتی برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «بمب» به کارگردانی پیمان معادی دعوت شد.

به گزارش پیرانشهر رووداو به نقل از کردپرِس، پیمان معادی در تازه‌ترین فعالیت سینمایی خود بنام فیلم «بمب» با موضوع موشک باران شهرهای مختلف ایران در دوران دفاع مقدس، از «ژیار محمدزاده» نوجوان با استعداد سردشتی برای ایفای نقش که فیلمبرداری آن از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری شروع میشود، دعوت نموده است.

«ژیار محمدزاده» نوجوان ۱۱ ساله و دانش آموز کلاس پنجم ابتدایی اهل شهرستان سردشت می باشد که از سن ۲۰ ماهگی در تهران بزرگ شده و ساکن تهران می باشد

محمدزاده از سن ۹ سالگی وارد دنیای هنر شد و تا کنون در ۶ فعالیت هنری اعم از فیلم بلند، کوتاه ، تیتراژ و … حضور داشته است.

بازی در  فیلم سینمایی «حکایت عاشقی»  کارگردان احمدرمضانزاده، فیلم کوتاه «دکه» کارگردان داود شرافتیان، فیلم «گم شدن پول»  کارگردان موسی نجوم طلب، فیلم نیمه بلند «بدون عبا»   کارگردان کمیل ارجمندی، بازی در تیتراژ در شبکه ۳ و بازی در پروژه عکاسی برای خارج از ایران   کارگردان آزاده اخلاقی بخشی از فعالیتهای این جوان بوکانی است.

محمدزاده تجربه بازی با بازیگران مشهوری همچون بهرام رادان ، دکتر قطب الدین صادقی ، بهمن زرین پور، فاطمه شکری ،شیلان رحمانی و شوان عه‌توف (بازیگر کورد زبان که اهل سلیمانیه) داشته است و در فیلم «بمب» نیز قرار است با لیلا حاتمی و پیمان معادی هم بازی شود.

مراحل ساخت فیلم سینمایی «بمب» به کارگردانی پیمان معادی در اردیبهشت ماه سال جاری کلید زده خواهد شد و فیلمبرداری آن در بازه زمانی ۵۰ روز تا ۲ ماه انجام می شود و در سی و ششمین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خواهد داشت.

پیمان مَعادی   کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی در فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «درباره الی» به عنوان بازیگر صاحب سبک، شناخته شد. او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد./

 

لینک کوتاه: https://piranshahrrudaw.ir/?p=541