برترین های فوتبال جهان از نگاه سایت ESPN معرفی شدند

[quote bgcolor=”#e5e5e5″ arrow=”yes”]پیرانشهر رووداو- امروز برترین های فوتبال جهان از دید سایت ESPN انتخاب شدند و در هر پست نفرات برتر اعلام گردید.[/quote] *بهترین سرمربی: یورگن کلوپ، لیورپول سرمربی آلمانی باشگاه لیورپول به عنوان برترین سرمربی سال انتخاب شد. وی موفق شد با قرمزپوشان آنفیلد عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد، در فصل […]

[quote bgcolor=”#e5e5e5″ arrow=”yes”]پیرانشهر رووداو- امروز برترین های فوتبال جهان از دید سایت ESPN انتخاب شدند و در هر پست نفرات برتر اعلام گردید.[/quote]

*بهترین سرمربی: یورگن کلوپ، لیورپول

سرمربی آلمانی باشگاه لیورپول به عنوان برترین سرمربی سال انتخاب شد. وی موفق شد با قرمزپوشان آنفیلد عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد، در فصل جاری هم کلوپ با ۱۷ بازی متوالی رکورددار پیروزی شد.

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی که در فوتبال انگلیس هر چه جام بود بدست آورد در رده دوم ایستاده است.

اریک تن هاگ سرمربی باشگاه آژاکس هم که با این تیم عملکرد درخشانی در فصل گذشته داشت جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

*دروازه‌بان: آلیسون، لیورپول

در بخش دروازه‌بان، آلیسون سنگربان برزیلی لیورپول به عنوان برترین دروازه‌بان فوتبال جهان معرفی شد. وی موفق شد با لیورپول عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد. در رده‌های دوم یان اوبلاک دروازه‌بان اتلتیکو مادرید و در جایگاه سوم مارک آندره تراشتگن قرار گرفتند.

*مدافع راست: الکساندر آرنولد، لیورپول

در این بخش ترنت الکساندر آرنولد هافبک انگلیسی لیورپول به عنوان برترین بازیکن در این بخش معرفی شد. جاشوا کیمیش مدافع آلمانی بایرن مونیخ در رده دوم ایستاد و جایگاه سوم به ریکاردو پریرا بازیکن پرتغالی لستر سیتی رسید.

*مدافع مرکزی: ویرجیل فان، لیورپول

ویرجیل فان دایک مدافع هلندی و مستحکم لیورپول برترین مدافع شناخته شد. وی یکی از ۳ بازیکن برتر فوتبال جهان از سوی فیفا هم اعلام شده است. در رده دوم کالیدو کولیبالی بازیکن سنگالی ناپولی و در جایگاه سوم ماتیاس دلیخت مدافع هلندی عضو باشگاه یوونتوس قرار دارند.

*مدافع چپ: اندرو روبرتسون، لیورپول

اندرو روبرتسون مدافع اسکاتلندی لیورپول که به همراه تیمش قهرمان اروپا شد در این پست به عنوان برترین بازیکن انتخاب شده است. رده دوم در اختیار داوید آلبا مدافع اتریشی عضو باشگاه بایرن مونیخ است. مکان سوم هم در اختیار جوردی آلبا بازیکن ۳۰ ساله عضو تیم بارسلونا است.

*هافبک مرکزی: انگولو کانته، چلسی

این سایت در این پست انگولو کانته هافبک فرانسوی عضو تیم چلسی را به عنوان برترین بازیکن در این پست در نظر گرفته است. جایگاه دوم در اختیار فرانکی دی یونگ عضو هلندی بارسلونا است. رده سوم را هم سرخیو بوسکتس از اسپانیا به خود اختصاص داده است.

*هافبک هجومی:برناردو سیلوا، منچستر سیتی

هافبک پرتغالی منچسترسیتی یعنی برناردو سیلوا در رده اول این پست قرار دارد. جایگاه دوم در اختیار هم‌بازی و هم‌تیمی او کوین دبروین است و دنی فان دبیک عضو تیم آژاکس و تیم ملی فوتبال هلند رده سوم را در اختیار دارد.

*وینگر: رحیم استرلینگ، منچستر سیتی

در این پست رحیم استرلینگ بازیکن ۲۴ ساله منچستر سیتی در رده اول قرار دارد. جایگاه دوم در اختیار سادیو مانه است. این مهاجم سنگالی نقشی مهم و تاثیرگذار در قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان داشت. رده سوم هم در اختیار ادن هازارد بازیکن بلژیکی تیم رئال مادرید است.

*مهاجم: لیونل مسی، بارسلونا

برترین مهاجم از دید ESPN هم لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا است. این بازیکن از دید فیفا هم به عنوان برترین بازیکن سال ۲۰۱۹ انتخاب شد. کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی باشگاه یوونتوس رده دوم را در اختیار دارد.

جایگاه سوم هم به کیلیان ام‌باپه مهاجم گران قیمت پاری سن ژرمن اختصاص دارد.

*مهاجم نوک: سرخیو آگوئرو، منچستر سیتی

مهاجم آرژانتینی منچستر سیتی با گل‌های فراوانی که به ثمر رسانده به عنوان برترین مهاجم نوک انتخاب شده است. رده دوم در اختیار هری کین مهاجم انگلیسی تاتنهام و مکان سوم را روبرت لواندوفسکی ماشین گلزنی لهستانی باشگاه بایرن مونیخ در اختیار دارد.