ارسال بیش از ۲میلیون مرسوله پستی در آذربایجان غربی

[quote bgcolor=”#f2f2f2″ arrow=”yes”]مدیرکل پست آذربایجان غربی از ارسال ۲میلیون و ۷۶۳ هزار مرسوله پستی طی سالجاری در استان خبر داد[/quote] مجید فرخی مقدم امروز در این رابطه افزود: طی ۶ماهه نخست سال ۲ میلیون و ۷۶۳هزار مرسوله در استان توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸درصد کاهش داشته است. وی با اشاره […]

[quote bgcolor=”#f2f2f2″ arrow=”yes”]مدیرکل پست آذربایجان غربی از ارسال ۲میلیون و ۷۶۳ هزار مرسوله پستی طی سالجاری در استان خبر داد[/quote]

مجید فرخی مقدم امروز در این رابطه افزود: طی ۶ماهه نخست سال ۲ میلیون و ۷۶۳هزار مرسوله در استان توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به فعالیت ۷۸۴ واحد پستی در استان گفت: ۲۲۸ دفتر ICT شهری ،۴۵۷ دفتر ICT روستایی ،۶۳نمایندگی و ۳۶واحد دولتی در استان ارائه خدمات می کند.

فرخی با بیان اینکه ۷۵ دفتر ICTشهری در ارومیه فعال است تصریح کرد: قبول، آماده سازی، رهسپاری و توزیع مرسولات به شکل مکانیزه انجام و برگ کاغذی استفاده نمی شود.

در سال جاری ۴۸ هزار کارت سوخت نیز برای توزیع وارد استان شده است

مدیرکل پست آذربایجان غربی با اشاره به انجام امور نیابتی اداره پست با سازمان های مختلف از جمله ثبت احوال،ثبت اسناد در راستای افزایش خدمات دهی به شهروندان از صدور ۳۷ هزار و ۲۰۶ کارت ملی در استان طی ۶ماهه نخست سال جاری خبرداد و گفت: طی سال جاری ۴۸ هزار کارت سوخت نیز برای توزیع وارد استان شده است.

فرخی همچنین بااشاره به روند روبه افزایش خرید اینترنتی اظهار کرد: طی ۶ماهه نخست سال ۶هزار خرید اینترنتی در استان انجام می شود که در این راستا شاهد رشد ۱۴ درصدی هستیم.

وی با اشاره به تکمیل بانک اطلاعاتی کد پستی ده رقمی و جی نف( فایل نشانی ملی مکان مرجع شده) گفت: بانک اطلاعات مکان یابی شهروندان در ارومیه و خوی انجام و در مرحله عملیاتی قرار دارد و در ما بقیه شهرستان در مرحله جمع اوری داده ها است که بزودی تکمیل می شود.