بزرگترین محموله سوخت قاچاق شمالغرب کشور توقیف شد

[quote bgcolor=”#ededed” arrow=”yes”]دو عملیات جداگانه در مرز بازرگان بزرگترین محموله قاچاق مواد سوختی در شمالغرب کشور کشف و هفت هزار و ۴۰۰ آمپول مرفین جاسازی شده نیز توقیف شد[/quote] کشف هفت هزار و ۴۰۰ آمپول مرفین در مرز بازرگان با تلاش ماموران در کمرگ بازرگان دو محموله در این گمرک شناسایی و ضبط شد. اولین […]

[quote bgcolor=”#ededed” arrow=”yes”]دو عملیات جداگانه در مرز بازرگان بزرگترین محموله قاچاق مواد سوختی در شمالغرب کشور کشف و هفت هزار و ۴۰۰ آمپول مرفین جاسازی شده نیز توقیف شد[/quote]

کشف هفت هزار و ۴۰۰ آمپول مرفین در مرز بازرگان

با تلاش ماموران در کمرگ بازرگان دو محموله در این گمرک شناسایی و ضبط شد. اولین محموله که شامل هفت هزار و ۴۰۰ آمپول مرفین جاسازی شده در یک دستگاه تریلی بود که از مرز بازرگان قصد ورود به کشور را داشت اما با عملیات اطلاعاتی نیروهای وزارت اطلاعات در گمرک کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماکو در این خصوص اظهارداشت: این مرفین ها به طرز ماهرانه ای در کف و داخل زاپاس لاستیک کامیون جاساز شده بودند که کارشناسان ارزش یان محموله را بیش از ۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

او ادامه داد: در این خصوص دو نفر متهم نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

دو هزار بشکه نفت سفید در گمک بازرگان کشف شد

در عملیاتی دیگر در گمرک بازرگان، یک محموله بزرگ سوخت در این گمرک کشف و ضبط شد. قاچاقچیان در نظر داشتند ۲ هزار بشکه نفت سفید را بصورت قاچاق و غیر قانونی به نام کالای تینر از کشور خارج کنند.

مدیر کل گمرک بازرگان در این خصوص گفت: مقدار تقریبی مواد نفتی کشف شده در این گمرک ۴۵۰ هزار لیتر به وزن ۳۸ تن و ارزش ۲۲ میلیارد ریال بوده است.

نامدار با اشاره به اینکه در این خصوص دو نفر به عنوان متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند، تاکید کرد: این بزرگترین محموله قاچاق مواد سوختی در شمالغرب کشور است که توسط قاچاقچیان به مقصد کشور ترکیه بارگیری شده بود.