قاچاقچیان کالا در آذربایجان‌غربی ۷۰۴ میلیارد ریال جریمه شدند

[quote bgcolor=”#ededed” arrow=”yes”]طی سال جاری قاچاقچیان کالا در این استان به پرداخت ۷۰۴ میلیارد ریال جریمه مالی محکوم شدند[/quote] محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: این میزان جریمه برای متخلفان سه‌ هزار و ۱۵۶ پرونده مختومه در حوزه قاچاق کالا در آذربایجان‌غربی در نظر گرفته شده است. وی اضافه کرد: قاچاق کالاهایی نظیر سیگار، […]

[quote bgcolor=”#ededed” arrow=”yes”]طی سال جاری قاچاقچیان کالا در این استان به پرداخت ۷۰۴ میلیارد ریال جریمه مالی محکوم شدند[/quote]

محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: این میزان جریمه برای متخلفان سه‌ هزار و ۱۵۶ پرونده مختومه در حوزه قاچاق کالا در آذربایجان‌غربی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: قاچاق کالاهایی نظیر سیگار، سوخت، البسه، طلا و زیورآلات، لوازم یدکی خودرو و لوازم خانگی از جمله مهمترین پرونده‌های قاچاق طی این مدت در آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.

 

۹۸ درصد پرونده های تعزیرات حکومتی استان طی سال جاری مختومه شده اند

وی بیان کرد: در سال جاری سه‌ هزار و ۲۱۵ پرونده قاچاق به تعزیرات حکومتی استان وارد شده که حدود ۹۸ درصد آنها مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: میزان جرایم در نظر گرفته شده برای این متخلفان علاوه بر کالاهای ضبط شده از آنان است که این کالاها نیز میلیاردها ریال قیمت‌گذاری شده است.