برخورد دستگاه قضایی با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در آذربایجان غربی

[quote bgcolor=”#e8e8e8″ arrow=”yes”]دستگاه قضایی با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز بدون اغماض و مصالحه با افراد یا سازمان‌ها برخورد قانونی خواهد کرد[/quote] سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز بافت طبیعی زمین را برهم زده و مانع کارکرد درست در هنگام بروز حوادث طبیعی می‌شود. پیمان آرامون افزود: در سطح استان […]

[quote bgcolor=”#e8e8e8″ arrow=”yes”]دستگاه قضایی با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز بدون اغماض و مصالحه با افراد یا سازمان‌ها برخورد قانونی خواهد کرد[/quote]

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز بافت طبیعی زمین را برهم زده و مانع کارکرد درست در هنگام بروز حوادث طبیعی می‌شود.
پیمان آرامون افزود: در سطح استان سیاست تثبیت وضع موجود و جلوگیری از افزایش این تغییر کاربری‌ها در مرحله نخست در دستور کار قرار دارد و  در مرحله بعدی به دنبال برخورد با تخلفات سال‌های قبل هستیم.

 

مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز نیازمند عزم همگانی است

وی اضافه کرد: مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز نیازمند عزم همگانی و مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی است.
در ادامه این جلسه مسوولان دستگاه‌های اجرایی پیشنهادات و طرح‌های خود را برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز مطرح کردند و از سازمان جهاد کشاورزی استان خواسته شد اهتمام بیشتری در این زمینه داشته باشد.

این نوع ساخت و سازها دارای سازه‌های غیر ایمن هستند و این امر می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری در مواقع بروز یک حادثه طبیعی از جمله زلزله را درپی داشته باشد.