رونمایی از سایت خبری تحلیلی پیرانشهر رووداو در روز عید مبعث

همزمان با عید مبعث، سایت تحلیلی خبری پیرانشهر رووداو رونمایی شد.   رسانه پیرانشهر رووداو که برای نخستین بار در فضای تلگرام و در تاریخ ششم آذر ۱۳۹۴ شروع به فعالیت نمود، سعی داشته با تمرکز بر پوشش آخرین اخبار و اطلاعیه های شهرستان پیرانشهر و استان آذربایجان غربی و همچنین اخبار مهم ایران و […]

همزمان با عید مبعث، سایت تحلیلی خبری پیرانشهر رووداو رونمایی شد.

 

رسانه پیرانشهر رووداو که برای نخستین بار در فضای تلگرام و در تاریخ ششم آذر ۱۳۹۴ شروع به فعالیت نمود، سعی داشته با تمرکز بر پوشش آخرین اخبار و اطلاعیه های شهرستان پیرانشهر و استان آذربایجان غربی و همچنین اخبار مهم ایران و جهان در راستای اطلاع رسانی فعالیت کند. همچنین این رسانه فعالیت خود را به فضای سایت و اینستاگرام گسترش داده و سعی داشته با فعالیت در فضای مجازی خدمات نوینی را به همشهریان و کاربران این رسانه ارائه دهد.

 

همچنین سایت تحلیلی خبری رسانه پیرانشهر رووداو در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ مصادف با روز پربرکت عیدمبعث رونمایی گردید. امید است به میمنت این روز بزرگ، فعالیت های رسانه پیرانشهر رووداو با همراهی شما همراهان گرامی در فضای مجازی گسترش یابد و بتوانیم بهترین خدمات را خدمت همراهان گرامی این رسانه ارائه دهیم.