۷ تن آلایش مرغی فاسد در پیرانشهر معدوم شد

دکتر آرمان سیداحمدی گفت:۷ تن آلایش مرغی فاسدشده شامل جگر، دل و سنگدان قبل از توزیع در بازار شناسایی و با دستور دادستانی، معدوم شد.   دکتر آرمان سیداحمدی رئیس اداره دامپزشکی پیرانشهرعصر روز یکشنبه ۱۶ دی ماه در گفتگو با پیرانشهر رووداو گفت: بیش از ۷ تن آلایش مرغی شامل جگر، دل و سنگدان […]

دکتر آرمان سیداحمدی گفت:۷ تن آلایش مرغی فاسدشده شامل جگر، دل و سنگدان قبل از توزیع در بازار شناسایی و با دستور دادستانی، معدوم شد.

 

دکتر آرمان سیداحمدی رئیس اداره دامپزشکی پیرانشهرعصر روز یکشنبه ۱۶ دی ماه در گفتگو با پیرانشهر رووداو گفت: بیش از ۷ تن آلایش مرغی شامل جگر، دل و سنگدان فاسد که از یکی از استان های شرقی کشور به مقصد پیرانشهر ارسال شده بود، قبل از توزیع در بازار پیرانشهر توسط بازرسان شبکه دامپزشکی این شهرستان شناسایی شد و با دستور سریع دادستانی پیرانشهر ظهر امروز در سایت زباله پیرانشهر با حضور کارشناسان و مسئولین مربوطه معدوم شد.
سیداحمدی افزود: کارشناسان شبکه دامپزشکی پس از اطلاع از ورود معموله موردنظر متوجه وجود برچسب های قدیمی و تاریخ گذشته و بسته بندی نامناسب شدند که پس از بررسی های دقیق تر مشخص شد تاریخ انقضای قبلی و تاریخ گذشته آن، پاک شده و با نصب برچسب های جدید قصد فروش و توزیع آن را داشتند که خوشبختانه قبل از توزیع در بازار تخلف مربوطه شناسایی گردید.
رئیس دامپزشکی پیرانشهر ادامه داد: ۴۹ درصد بهداشت عمومی جامعه وابسته به شبکه دامپزشکی است و مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا موارد مشکوک، حتما به کارشناسان و بازرسان این شبکه اطلاع دهند.