پدر سردشتی دیه فرزند ۴ ساله خود را برای احداث پایگاه ۱۱۵جاده ای در یکی از روستاهای این شهرستان اهدا کرد

به گزارش خبرنگار پیرانشهر رووداو به نقل از کردپرس، پدری در سردشت دیه فرزند چهار ساله اش را برای احداث پایگاه ۱۱۵ جاده ای در روستای اسلام آباد واقع در دهستان آلان اهدا کرد. فرماندار سردشت از “هادی وفاپور” پدر نیکوکار سردشتی دعوت کرد و در نشستی که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد از […]

به گزارش خبرنگار پیرانشهر رووداو به نقل از کردپرس، پدری در سردشت دیه فرزند چهار ساله اش را برای احداث پایگاه ۱۱۵ جاده ای در روستای اسلام آباد واقع در دهستان آلان اهدا کرد.

فرماندار سردشت از “هادی وفاپور” پدر نیکوکار سردشتی دعوت کرد و در نشستی که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد از اقدام خطیر وی تجلیل نمود.

نژاد جهانی عمل خداپسندانه این خیر را ستودنی خواند و گفت: چنین نگرش و حرکت انسان دوستانه آنهم بعد از مرگ عزیزان به حق ارزشی  و موهبتی الهی است که با هیچ ثروتی قابل قیاس نیست.

فرماندار سردشت اظهار داشت: به دنبال درخواست خیر بزرگوار مبنی بر مساعدت در تسهیل فرایند احداث پایگاه، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به عنوان متولی انجام این کار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه این مرکز به مساحت ۲ هزار متر مربع و با تجهیزات کامل قرار است احداث شود، ادامه داد: لازم است تا شبکه بهداشت و درمان فرایند اداری را با جدیت دنبال کند و در اولین فرصت مقدمات ساخت و ساز را فراهم نماید.

هادی وفاپور، خیر سردشتی نیز در این نشست هدف از اینکار خداپسندانه را کمک به مردم  محروم منطقه آلان و تشویق سایر خیرین برای اقداماتی از این قبیل بیان کرد.

وی افزود: دیه پسرم ۲ میلیارد ریال است و چنانچه این مبلغ برای ساخت پایگاه کفاف نکند مبالغ بیشتری را نیز اهدا می کند.

گفتنی است: این پدر نیکوکار سال گذشته بر اثر یک حادثه رانندگی پسر چهار ساله اش  را از دست داده بود و وی چند روز پس از سالگرد درگذشت پسرش تصمیم گرفت تا دیه را برای احداث پایگاه ۱۱۵ جاده ای هزینه کند و برای این کار یاری مسوولان را خواستار شد.

نیکوکار سردشتی در یک اقدام خیرخواهانه دیگر، سال ۹۳ نیز اعضای بدن پدر خود را که در حادثه ای دچار مرگ مغزی شده بود را به چهار بیمار نیازمند از شهرهای شیرازو ارومیه اهدا کرده بود.