به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار : برگزاری مسابقات مختلف ورزشی تیم های خبرنگاران پیرانشهر و سردشت

به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار تیم های ورزشی خبرنگاران شهرستان های پیرانشهر و سردشت به مصاف هم رفتند. به گزارش خبرنگار پیرانشهر رووداو به نقل از کرد پرس، کمال بیدخ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سردشت گفت : همزمان با فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه ، گرامیداشت روز خبرنگار یک دوره مسابقات مختلف ورزشی بین […]

به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار تیم های ورزشی خبرنگاران شهرستان های پیرانشهر و سردشت به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار پیرانشهر رووداو به نقل از کرد پرس، کمال بیدخ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سردشت گفت : همزمان با فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه ، گرامیداشت روز خبرنگار یک دوره مسابقات مختلف ورزشی بین تیم های خبرنگاران شهرستان های پیرانشهر و سردشت به میزبانی شهرستان سردشت برگزار شد.
وی ادامه داد: ۱۷ مرداد ماه و روز خبرنگار فرصت مناسبی جهت نزدیکی و تعامل اندیشه ها و راهکارهای مناسب اطلاع رسانی در دو حوزه سردشت و پیرانشهرز فراهم آورد تا اینگه حداقل در یک روز هم و به بهانه برگزاری مسابقات مختلف ورزشی دور هم جمع شوند.
بیدخ اضافه کرد : بر اساس برنامه ریزهای صورت گرفته و با همکاری خبرنگاران شهرستان سردشت قرار گذاشتیم تا مراسم گرامیداشت سالروز خبرنگار را سال ۹۷ را با حضور خبرنگاران فعال در شهرستان پیرانشهر و به میزبانی سردشت برگزار نمائیم که خوشبختانه با استقبال و همراهی تیم خبری پیرانشهر مواجه شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سردشت در ادامه سخنان خود تصریح کرد : اصحاب رسانه شهرستان سردشت و پیرانشهر در سه رشته فوتسال ، دارت و تنیس روی میز در یک روز به مصاف هم رفتند که مسابقه فوتسال با برتری تیم خبرنگاران سردشت با نتیجه ۸ بر ۶ به پایان رسید.
وی اظهار داشت : همچنین در مسابقات دارت که با حضور ۱۴ شرکت کننده برگزار شد، “نوید محمدی” از تیم خبری پیرانشهر و “ادریس محمودی” و “هیرش محمدنژاد” عضو تیم خبری سردشت به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند. همچنین مسابقات تنیس روی میز هم با ۱۰ شرکت کننده برکزار شد که در نهایت “عثمان حسن زاده” و “محمدخرد” از تیم خبری پیرانشهر و “کمال بیدخ” از سردشت به ترتیب مقام های اول تاسوم را بدست آوردند.
این مسئول در خاتمه ابراز امیدواری کرد که در آینده مجدداً شاهد حضور اصحاب رسانه به مناسبت های مختلف در کنار هم باشیم چرا که تعامل می تواند به نتایج مطلوبتری در هر زمینه ای منجر شود.