شکارچی سابق پیرانشهری، دوستدار محیط زیست شد

یکی از شکارچیان سابق شهرستان پیرانشهر به مناسبت هفته محیط زیست ضمن رهاسازی ۵ قطعه کبک و سوزاندن قفس ها، دست از شکار کشید. بنابرگزارش پیرانشهر رووداو شکارچی سابق پیرانشهری به مناسبت هفته محیط زیست با رهاسازی ۵قطعه کبک در طبیعت پیرانشهر و سوزاندن قفس ها، با ابراز ندامت از شکار متعهد شد اینبار در […]

یکی از شکارچیان سابق شهرستان پیرانشهر به مناسبت هفته محیط زیست ضمن رهاسازی ۵ قطعه کبک و سوزاندن قفس ها، دست از شکار کشید.

بنابرگزارش پیرانشهر رووداو شکارچی سابق پیرانشهری به مناسبت هفته محیط زیست با رهاسازی ۵قطعه کبک در طبیعت پیرانشهر و سوزاندن قفس ها، با ابراز ندامت از شکار متعهد شد اینبار در راستای حفظ حیات وحش شهرستان فعالیت کند.

جلیل رحمانی روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست پیرانشهر گفت: این شکارچی سابق با مراجعه به اداره حفاظت محیط زیست پیرانشهر با رهاسازی ۵ قطعه کبک و سوزاندن قفس آنان به مناسبت هفته محیط زیست درخواست کرده تا ازاین پس به همکار افتخاری این اداره و یکی از فعالان محیط زیست شهرستان تبدیل شود.
آقای رحمانی افزود: خوشبختانه هرساله فرهنگ حفظ محیط زیست و شکستن سلاح های شکاری و قفس و رهاسازی حیوانات به دامان طبیعت در حال گسترش است و ابراز امیدواری کرد با اشاعه این فرهنگ گامی موثر در راستای حفظ محیط زیست برداشته شود.

پیرانشهر در جنوب استان آذربایجان غربی به واسطه داشتن کوه های مرتفع، رودخانه های فراوان و دشت های وسیع و همچنین شروع جنگل های زاگرس از این شهرستان دارای تنوع اکولوژیکی فراوانی است و طبیعت این شهرستان مکانی برای حیات گونه های مختلف گیاهی و جانوری است.