کمک ۶۲ میلیون تومانی پیرانشهری ها به زندانیان جرائم غیر عمد

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پیرانشهر گفت : خیرین شهرستان پیرانشهر در راستای حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد مبلغی بیش از ۶۲ میلیون تومان کمک کردند. سید رضا حسینی ، در حاشیه برگزاری جشن گلزیران شهرستان پیرانشهر که شامگاه دوشنبه شب (۲۱ خردادماه) با حضور مدیر کل حمایت از زندانیان استان ، […]

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پیرانشهر گفت : خیرین شهرستان پیرانشهر در راستای حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد مبلغی بیش از ۶۲ میلیون تومان کمک کردند.

سید رضا حسینی ، در حاشیه برگزاری جشن گلزیران شهرستان پیرانشهر که شامگاه دوشنبه شب (۲۱ خردادماه) با حضور مدیر کل حمایت از زندانیان استان ، امام جمعه ، فرماندار ، جمعی از مسئولین و خیرین شهرستان پیرانشهر و تعدادی از خانواده های زندانیان جرائم غیر عمد در محل سالن پذیرایی ” هوزان ” پیرانشهر برگزار شد ، به خبرنگار پیرانشهر رووداو گفت : خوشبختانه مردم خیر و نوع دوست شهرستان پیرانشهر همانند سنوات گذشته با حضور چشمگیر خود در برنامه حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد نقش ارزنده ای را ایفا کردند.

وی ادامه داد : خیرین پیرانشهری در این راستا با کمک مبلغ ۶۲ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان ، زمینه آزاد سازی حدود ۶ الی ۷ نفر از زندانیان و محکومین جرائم غیر عمد شهرستان پیرانشهر را فراهم کردند.

حسینی اضافه کرد : علاوه بر جمع آوری این مبلغ ، یک قطعه زمین مسکونی هم از طرف مجموعه شورا و شهرداری پیرانشهر به انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پیرانشهر اهدا شد .

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان پیرانشهر در خاتمه اظهار داشت : امیدوارم که حمایت خیرین نوع دوست شهرستان تنها معطوف به حضور در جشن گلریزان نباشند ، چرا که خانواده های زندانیان و محکومینی که بنا به دلایل غیر عمد و ناخواسته ای محکوم به پرداخت دیه شده اند همواره چشم انتظار کمک و حمایت خیرین هستند و لازم است این حمایت در طول سال ادامه داشته باشد.