سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر معرفی شد

طی مراسمی با حضور مسئولین شهرستان پیرانشهر، دکتر محمد حسینی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر معرفی و از زحمات دکتر مجید کاسیان زاده سرپرست پیشین این شبکه تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری پیرانشهر رووداو صبح روز پنجشنبه ۱۷ خرداد با حضور دکتر رسول انتظار مهدی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم […]

طی مراسمی با حضور مسئولین شهرستان پیرانشهر، دکتر محمد حسینی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر معرفی و از زحمات دکتر مجید کاسیان زاده سرپرست پیشین این شبکه تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پیرانشهر رووداو صبح روز پنجشنبه ۱۷ خرداد با حضور دکتر رسول انتظار مهدی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی، دکتر رسول خضری نماینده شهرستان های پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی، ماموستا مصطفی محمودی امام جمعه شهرستان، سیدعلی ترابی فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر برگزار گردید که طی این مراسم دکتر محمد حسینی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر معرفی و از خدمات دکتر جواد کاسیان زاده، سرپرست قبلی این شبکه بهداشت تقدیر شد.
در این مراسم دکتر رسول انتظار مهدی؛ معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با اشاره موقعیت مرزی شهرستان پیرانشهرگفت: همجواری شهرستان پیرانشهر با کشور عراق و امکان انتقال بیماری از این کشور به منطقه همواره تهدیدی در بخش سلامت شهرستان بشمار می رود که خوشبختانه با تلاش های انجام گرفته در بخش بهداشت و درمان این شهرستان، توانسته ایم به خوبی مقابل این تهدیدات مقابله کنیم.
وی در ادامه از تعریف بیش از ۳ میلیون نفر پرونده سلامت بصورت الکترونیکی از ابتدای آغاز طرح تحول سلامت خبر داد و افزود که این طرح باعث شده است تا ارائه خدمات بهداشتی با کیفیفت بسیار بهتر نسبت به گذشته ارائه شود.
وی در ادامه افزود: بر اساس گزارش های ثبت شده حدود ۳ ونیم درصد از مراجعین به مراکز بهداشتی استان اظهار نارضایتی کرده اند که دلیل نارضایتی مراجعین همواره پیگیری خواهد شد تا بتوان بهترین خدمات را به مراجعین مراکز درمانی ارئه داد.
دکتر رسول خضری نماینده پیرانشهر و سردشت نیز در این مراسم با اشاره به طرح تحول سلامت، این طرح را از مهمترین اقدامات دکتر روحانی خواند و گفت: امیدواریم با حضور سرپرست جدید شبکه بهداشت پیرانشهر شاهد تحول در خدمت رسانی به مراجعین باشیم و اظهار امیدواری کرد که در مدت حضور ایشان دستگاه سی تی اسکن پیرانشهر که بدلیل مشکلات فنی هنوز راه اندازی نشده است، شروع به فعالیت کند.
همچنین دکتر خضری از تلاش برای افزایش مراکز درمانی در سطح شهرستان های پیرانشهر و سردشت خبر داد و گفت به زودی مراکز درمانی و خدمات پزشکی جدیدی در سطح این دو شهرستان کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.
دکتر خضری ادامه داد: پیش بینی می شود با تلاش پیمانکاران، مراحل ساخت بیمارستان جدید پیرانشهر نیز تا پایان سال ۹۷ به پایان برسد که می تواند تحول چشمگیری در حوزه خدمات درمانی پیرانشهر را موجب شود.
در خاتمه این مراسم به دکتر “سیدمحمد حسینی” با سابقه ۱۹ سال فعالیت در حوزه اطفال و کودکان و بخش اورژانس بیمارستان بوکان، حکم سرپرستی شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر اعطا و از حضور یکساله دکتر “جواد کاسیان زاده”، بعنوان سرپرست سابق شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر تقدیر شد.