دعوت مسئولین شهرستان پیرانشهر از مردم جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مسئولین شهرستان پیرانشهر در پیامی عموم مردم شهرستان را دعوت به حضور گسترده در ارهپیمایی ۲۲ بهمن کردند. متن پیام مسئولین به شرح زیر می باشد: پیام دعوت فرماندار از مردم پیرانشهر برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن. فرماندار پیرانشهر در پیامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن را جلوه ایمان، وحدت و اقتدار ملت ایران […]

مسئولین شهرستان پیرانشهر در پیامی عموم مردم شهرستان را دعوت به حضور گسترده در ارهپیمایی ۲۲ بهمن کردند. متن پیام مسئولین به شرح زیر می باشد:

پیام دعوت فرماندار از مردم پیرانشهر برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن.
فرماندار پیرانشهر در پیامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن را جلوه ایمان، وحدت و اقتدار ملت ایران زیر پرچم اسلام دانست و از تمامی اقشار جامعه برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی:

بدون تردید دهه مبارک فجر و راهپیمایی عظیم و دشمن شکن ۲۲ بهمن هر ساله مطلع فروزان و جلوه ایمان وحدت و اقتدار ملت ایران لوای پرچم پر فروغ اسلام است.
در طول این چند دهه گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی با درک عمیق و درست مقتضیات زمان و نیاز کنونی جامعه ایران به اتحاد و همدلی تحت لوای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همواره ثابت کرده است که راه امام و شهیدان را در حمایت از این میراث مقدس ایشان ادامه خواهند داد و لحظه ای از ارزش های اسلام و انقلاب دست نخواهند کشید. چه بسا که چشم جهانیان سالیان سال است که در طلیعه ی خورشید ۲۲ بهمن راهپیمایی عظیم این روز را به نظاره می نشینند و بی شک این اتحاد رشک بر انگیز و غیرت وصف ناپذیر مرد و زن این سرزمین، کاخ طمع و دسیسه های آنان را در هم می شکند و عالم را مبهوت اقتدار و حشمت این عظم و اراده ملت ایران می کند،
همانگونه که مقام معظم رهبری می فرمایند “راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است، مظهر اقتدار ملت ایران است، مظهر حضور مردمی و اراده و عظم ملی ملت ایران است.

اینجانب به نمایندگی از دولت خدمتگذار تدبیر و امید با گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن با پاسداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای عزیز، ایثارگران، خانواده های معظم ایشان و نکوداشت عزم و اراده ملت عزیز و همیشه در صحنه ایران مخصوصاً مردم غیور شهرستان پیرانشهر از تمامی آحاد جامعه و اقشار مختلف مردم در سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی و آستانه چهلمین بهار آزادی برای شرکت در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن دعوت می کنم که انشاالله برگ زرین دیگری که مزین به گام های استوار و عزم و اتحاد ملت ایران است بر اوراق دفتر پر افتخار انقلاب اسلامی نقش بندد.

ترابی
فرماندار پیرانشهر

▫ بنام خدا

پیام دعوت شورا و شهردار پیرانشهر

▫۴ دهه از طلوع انقلاب مردم ایران می گذرد.
۴ دهه است که شهروندان ایرانی روی پای خود ایستاده اند و سرافراز،متین، صلح طلب و مقتدر این پیام را به جهان رسانده اند که می توان از پس باور توان جوانان ایرانی و احترام به نظام مردم سالار دینی به استقلال و آزادی رسید.
▫اکنون با قامتی استوار و سرافراز در آستانه ی چهل سالگی انقلاب میتوانیم به جهان بگوییم؛

▫این ما بودیم که از جدال تاریکی پیروز درآمدیم.
▫و اینما هستیم که چون سروهایی آزاد قد کشیده ایم به سمت آبی آسمان و فردای روشنی که از آن ماست ،از خانه به خیابان می آییم، سرود “امید” می خوانیم به شکرانه ی این همدلی دیرینه با هم خواهیم ماند و تاریخ می تواند تا دورترین روزها و تا همیشه از بزرگی این مردم حکایت ها داشته باشد.
▫این ما بودیم که به توان کارآفرینان، دانشمندان، نخبگان و جوانان این خاک اعتماد کردیم و آنها بودند که برای این وطن اعتبار ساختند.
▫این ما بودیم که یک دهه تحریم ظالمانه را تاب آوردیم و بازهم این ما بودیم که درس مذاکره مقتدرانه و خردمندانه به جهان دادیم و امروز دنیا مهر تایید به رفتار دیپلمات های ما می زند و جهان این ادب فاخر را می ستاید.
▫این ما بودیم که نشان دادیم فخر ایرانی به تاریخ عظیمش، دانش نخبگانش، هنر هنرمندانش و توان کارآفرینانش است و نه قدرت نظامی و تلخی کلمات تهدید آمیز. و بازهم این ما بودیم که نشان دادیم هم میتوان قدرت دفاعی داشت و هم خطری برای جهان نبود.
▫۴ دهه دنیا سعی کرد ما را نبیند ولی این ما بودیم که با متانت و اعتماد به نسل جوان خود را در دل و جان مردم جهان نشاندیم.
▫این ما بودیم که انقلاب را به مردم سالاری، دموکراسی، توسعه، خودباوری و اقتدار ملی و جهانی معنا کردیم و این دست آوردها رخ نمی داد مگر با پیوند چند رکن مردم داری، عزتمداری، دین باوری و البته صلح طلبی.
▫یقین داریم ، بیست و دوم بهمن امسال مردم شریف پیرانشهر ، دوباره می آیند تا درکنار سایر مردم ایران عزیز سرود آزادی بخوانند.
▫اینجا در پیرانشهر ، امروز در کنار صفوف مردم، مانند همیشه مسئول و شهروند هردو یکسان اند. یکی با حمایت و اطمینانش و دیگری با تلاش شبانه روزی باید در خدمت این سرزمین و آینده آن باشند.

شورای اسلامی شهر و شهردار شما هم با افتخار کنارتان خواهند بود.

 حاج خالد حسن آقایی_ رئیس شورای اسلامی شهر پیرانشهر

 انور سعیدی_ شهردار پیرانشهر

بسمه تعالی

پیام اتاق اصناف

مردم شهیدپرور وحماسه ساز وهمیشه درصحنه پیرانشهر

ضمن گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی(ره)وشهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بدینوسیله ازکلیه صنوف وبازاریان محترم دعوت مینماید, باحضور گسترده خود که همچون همیشه پشتیبان وهمراه انقلاب شکوهمنداسلامی بوده اند امسال نیزهمراه وهمزبان بادیگر اقشار جامعه باشرکت در راهپیمایی یوم اله ۲۲ بهمن که روز به ثمرنشستن نهال شکوهمندانقلاب اسلامی است پاسخی دندان شکن به دسیسه ها وتوطئه های دشمنان انقلاب اسلامی داده وباری دیگرچون کوهی استوار ودژی مستحکم وتسلیم ناپذیر درچهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با امام راحل وشهیدان انقلاب اسلامی ومقام معظم رهبری تجدید میثاق نمائیم.

اتاق اصناف واتحادیه های تحت پوشش پیرانشهر

سلیمان پناهنده مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر ازهمه فرهنگیان و دانش آموزان عزیز دعوت نمودندتا باحضور پر شکوه و گسترده در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت نمایند‌.

سلام علیکم
ضمن تبریک دهه فجر و ۲۲ بهمن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خدمت همکاران و همشهریان گرامی
امید است مدیران محترم مدارس و همکاران گرامی و دانش آموزان و همشهریان عزیز با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زده و بار دیگر عزت و عظمت اسلام و مسلمین را به رخ جهانیان بکشانند

بسمه تعالی
پیام و بیانیه بخشدار لاجان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و حضور پرشور در راهپیمایی در این روز مبارک

طلیعه چهلمین سال از حیات پربرکت انقلاب و با گذشت ۳۹ سال از خیزش عظیم ملت ایران در مقابله با استکبار و احیای ارزش‌های اسلامی‌، به برکت باور، آگاهی، بصیرت، ایمان و شجاعت ملت بزرگ ایران اسلامی و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ، به رغم دشمنی‌ها و توطئه‌های دائمی استکبار جهانی، ایران اسلامی همچنان راه درخشان اقتدار، عزت و مسیر پرافتخار خود به سمت آرمان‌های انقلابی و آینده ای آباد و پرتلالو را استمرار می‌بخشد.
ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن بدینوسیله از همه آحاد مردم شریف و بزرگوار بخش لاجان ، روحانیون ، بسیجیان و رزمندگان ، ارتشیان ، نیروهای انتظامی ، کارکنان دولت ، بازاریان ، کسبه و اصناف ، کشاورزان ، عشایر، روستائیان، شوراهای اسلامی ، دهیاران ، فرهنگیان ، دانشگاهیان ، دانش آموزان دعوت می کنم با حضور پرشور، گسترده و بانشاط در راهپیمایی ۲۲ بهمن که بیانگر وفاداری پایدار آنها به انقلاب اسلامی و علاقه مندی همیشگی به امام راحل(ره)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، شهدای عزیز و آرمان های بلند ملت ایران است، تداوم بخش مسیر پرافتخار پیشرفت و تعالی ایران اسلامی باشند و دشمنان این مرز و بوم و بدخواهان انقلاب اسلامی را همچون همیشه ناامید و ناکام بگذارند.
حسین منصوری – بخشدار لاجان

 

پیام دعوت کمیته امداد امام خمینی (ره)پیرانشهرازاحاد مردم جهت شرکت در راهپیمایی شکوهمند ۲۲بهمن۹۶

« ۲۲ بهمن ۵۷ به‎عنوان نصرت قطعی ملت ایران در برابر رژیم طاغوت، نتیجه ایمان راسخ، راهنمای خبیر و صادق، همراه با عمل مؤمنانه و استقامت عزت مندانه مردم بود. مردمی که درراه دفاع از پرچم برافراشته مبارزه علیه رژیم ستم‌شاهی، خالصانه دل درگرو یک فقیه بصیر، آگاه به کتاب و سنت و بریده از مطامع مادّی نهادند.
پیام رهائی‌بخش و روشن اسلام عزیز که در پی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی (ره) و ملت بزرگ ایران به جهانیان عرضه شد، روح کرامت و عزت در انسان‌ها و ملت‌ها را برانگیخت و درعین‌حال مستکبران و سرسلسله آن‎ها شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار را به وحشت انداخت و آتش کینه ایرانیان مسلمان را در دل آنان مشتعل ساخت.
دشمنانی که خشم‎شان همواره مانع شناخت ملت فداکار ایران است از همان صبحدم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تا همین امروز، عزت ملت را هدف قراردادند و به هر ترفند و اقدام و خباثتی متوسل شدند تا مردم انقلابی را وادار کنند دست تسلیم بالا آورده و از آرمان‎های خود بازگردند؛ اما این آرزوی باطل به فضل الهی محقق نشده و در آینده نیز اتفاق نخواهد افتاد چراکه خدا وعده داده است وَکانَ حَقًّا عَلَینا نَصرُ المُؤمِنینَ» (روم ۴۷)
امروز و در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران، به‌رغم مشکلات تحمیلی و برخی کم‌کاری‌ها و غفلت‌های داخلی، ملت رشید ایران همچون گذشته از دشمن غافل نخواهد شد و در جشن پیروزی انقلاب، هوشمندانه پاسخ گردنکشی‎ها، اهانت‎ها و گستاخی‎های او را خواهد داد.
امدادگران ومددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)پیرانشهردر آستانه فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همگام با سایر اقشار مردم ایران، بانگ وحدت‌بخش الله‌اکبر سر می‌دهند و با دعوت از همگان برای حضور در راهپیمایی پرشکوه و دشمن‌شکن ۲۲ بهمن، عهد می‎بندند که با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی خامنه‎ای (مدظله‌العالی) و پاسداشت راه امام و شهیدان با تمام توان درراه تحقق آرمان‎ها و اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند».

الله اکبر
راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تماشایی خواهد بود
(( وعده ما یک شنبه ساعت ۹:۳۰ پنج راه استقلال(فلکه سردشت) ))
همه می آییم….
کمیته کارگری و کارآفرینی، روسای شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی شهرستان پیرانشهر، کارگران و کارفرمایان تمامی واحدهای کارگری شهرستان همسو و همصدا با ایران عزیز اسلامی فردا بهمراه خانواده در راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن ماه شرکت خواهیم نمود .

کمیته کارگری و کارآفرینی
اداره تعاون ، کارورفاه اجتماعی شهرستان پیرانشهر