پیام تبریک شورای اسلامی شهر و شهرداری پیرانشهر به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت

پیام تبریک شورای اسلامی شهر و شهرداری پیرانشهر به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت شورا و شهرداری پیرانشهر به مناسبت میلاد پیامبر اکرم و آغاز هفته وحدت پیامی منتشر کردند: با کمال خرسندی سالگرد میلاد فرخنده و پربرکت پیامبر رحمت، عزت و کرامت، خاتم‌الانبیاء حضرت محمدبن عبدالله صلی‌الله علیه و آله […]

پیام تبریک شورای اسلامی شهر و شهرداری پیرانشهر به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت

شورا و شهرداری پیرانشهر به مناسبت میلاد پیامبر اکرم و آغاز هفته وحدت پیامی منتشر کردند:

با کمال خرسندی سالگرد میلاد فرخنده و پربرکت پیامبر رحمت، عزت و کرامت، خاتم‌الانبیاء حضرت محمدبن عبدالله صلی‌الله علیه و آله را به عموم مسلمانان جهان ،اهالی محترم شهر پیرانشهر و همکاران محترم صمیمانه تبریک می‌گوییم.
محمد صلی‌الله علیه و آله مظهر عدالت، امانت، اخلاق و لطف الهی، نجات‌دهنده انسان از ضلالت و گمراهی و پیام آور صلح، دوستی و برادری می‌باشد.
وجودش سراسر رحمت و برکت برای همه مردمان و محل تلاقی همه مسلمانان با مذاهب، اقوام و نژادهای گوناگون می‌باشد.
امروز پاسخ به ندای پیامبر رحمت مبنی بر تحکیم و تقویت برادری، همدلی و صمیمیت میان امت اسلام مهمترین مسئولیت‌های نخبگان و رهبران جهان اسلام می‌باشد.
ندای ملکوتی «اطیعوالله و رسوله ولا تنازعوا فتشغلو و تذهب ریحکم» (انفال ۴۶) و یا «واعتصموا بحبل‌الله جمیعا ولا تفرقوا» (آل عمران ۱۰۳) که رد هر گونه اختلاف و تفرقه میان امت محمد صلی‌الله علیه و آله و دستور به تحکیم صمیمیت، همدلی و برادری است، جان‌ها و دل‌های مشتاق هر مسلمانی را می‌نوازد.
امروز بزرگترین منکر در میان امت اسلامی ایجاد اختلاف و درگیری میان برادران دینی است و ضروری‌ترین معروف دعوت به وحدت،‌ انسجام و یکپارچگی در مقابل ظلم، استکبار و صهیونیسم می‌باشد.
یکبار دیگر ضمن تبریک این مناسبت فرخنده ، از خداوند منان عزت،‌سربلندی و رستگاری امت اسلامی را مسئلت داریم.

روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پیرانشهر