یادواره شهدای دانش آموزی در پیرانشهر برگزار شد

یادواره شهدای دانش آموزی در محل مجتمع فرهنگی هنری شهرستان با مسئولیت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه و بسیج دانش آموزی که بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دانش آموز برگزار گردید. به گزارش پیرانشهر رووداو در مراسم یادواره شهدای دانش آموزی که روز شنبه ۱۴ آبان برگزار گردید […]

یادواره شهدای دانش آموزی در محل مجتمع فرهنگی هنری شهرستان با مسئولیت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه و بسیج دانش آموزی که بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دانش آموز برگزار گردید.

به گزارش پیرانشهر رووداو در مراسم یادواره شهدای دانش آموزی که روز شنبه ۱۴ آبان برگزار گردید معاون هماهنگ کننده سپاه پیرانشهر گفت دشمن شناسی و کسب تجربه از شرایط عبور از موانع است.
ایشان با تأکید بر اینکه دشمنی‌های زورگویان جهانی تاکنون هیچ تأثیری نداشته و آن‌ها نتوانسته‌اند هیچ غلطی بکنند، گفتند: بچه‌های عزیز من، شما نسلی هستید که با توجه به رهنمودهای رهبری خواهید توانست با فائق شدن بر ترفندهای دشمن و عبور از موانع و سختی‌ها، این کشور را به نقطه‌ی اوج و به آرمان‌های اسلامی و آرزوهای بزرگ ملت برسانید، البته تحقق این هدف چند شرط دارد،که ضرورات آن دشمن شناسی و کسب تجربه است.

حاج ماموستا هاشم آبادی سخنران بعدی مراسم بودند:
ایشان با اشاره به نمونه‌هایی از این واقعیت شورآفرین در مراحل قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گفتند: در حوادث انقلاب، نوجوانان همپای جوانان وارد میدان مبارزه شدند و چنان در مقابل خباثت رژیم طاغوت ایستادند که روز ۱۳ آبان ۵۷ را به نام خود ثبت کردند.
وی نسل نوجوان و جوان کنونی را برخوردار از همان امتیازات و ویژگی‌های جوانان نسل انقلاب و دفاع مقدس دانستند و گفتند: بر اساس اطلاعات دقیق و همانگونه که رهبر معظم انقلاب میفرماید، امروز جوانان و نوجوانان ما در بخش‌های مختلف حتی بهتر از جوانان نسل‌های قبل، مسائل را تحلیل، و عمل می‌کنند.

گزارش تصویری از مراسم یادواره شهدای دانش آموزی پیرانشهر