مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پیرانشهر + تصاویر

به گزارش خبرنگار پیرانشهر رووداو امروز مراسمی برای تودیع سردار علی شکوری و معارفه جناب سرهنگ احد عظیمی زاده برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیرانشهر رووداو امروز طی مراسمی با حضور سردار خرم فرماندهی سپاه استان آذربایجان غربی و روسا و مسولان شهرستان پیرانشهر جهت تودیع سردار علی شکوری و معارفه جناب سرهنگ احد عظیمی […]

به گزارش خبرنگار پیرانشهر رووداو امروز مراسمی برای تودیع سردار علی شکوری و معارفه جناب سرهنگ احد عظیمی زاده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیرانشهر رووداو امروز طی مراسمی با حضور سردار خرم فرماندهی سپاه استان آذربایجان غربی و روسا و مسولان شهرستان پیرانشهر جهت تودیع سردار علی شکوری و معارفه جناب سرهنگ احد عظیمی زاده در محل مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان برگزار شد.

در ابتدای مراسم امام جمعه شهرستان پیرانشهر حاج ماموستا محمودی اظهار داشتند: سپاه محبوب مردم است و حضور همیشگی سپاه و هبستگی مردم عامل اصلی شکست توطئه دشمنان اسلام بوده و است.

امام جمعه شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله سردار شکوری به عنوان فرمانده سپاه شهرستان اظهار داشتند، امیدواریم خدمات رسانی سپاه پیرانشهر با حضور جناب سرهنگ عظیمی زاده  پربارتر و پررنگ تر ادامه یابد.

در این مراسم سردار خرم فرماندهی سپاه استان ضمن تشکر از مهمان نوازی مردم شهرستان پیرانشهر اظهار داشتند:دشمنان این مرز و بوم هر لحظه در فکر توطئه چینی می باشند و نظام جمهوری اسلامی ایران تا به امروز به وسیله این نعمت الهی (رهبری)  و آگاهی و همبستگی مردم توانسته در برابر توطئه های دشمن ایستادگی کند.

سردار خرم در پایان ضمن تقدیر و تشکر از رشادت های سردار شکوری گفت،جناب سرهنگ عظیمی زاده هم یکی از رزمندگان مخلص هستند و از مردم شریف شهرستان تقاضا کردند که با این بزرگوار همکاری لازم را داشته باشند.

در نهایت از طرف تمامی ارگان ها و ادارات شهرستان تقدیر نامه ای به پاس زحمات ۱۰ ساله سردار شکوری به عنوان فرماندهی سپاه پیرانشهر  به ایشان تقدیم گردید.

 

 

فرماندهی سپاه

 

فرماندهی سپاه

 

 

فرماندهی سپاه

 

 

فرماندهی سپاه