سخنان فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی درباره اجتماعات اخیر در شهرهای کردنشین

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: اجتماعات بسیار محدودی در شهرهای کردنشین آذربایجان غربی در خصوص همه پرسی در اقلیم کردستان برگزار شد. به گزارش پیرانشهر رووداو ، «سردار اصلانی» در نشست خبری که صبح پنجشنبه ۱۳ مهرماه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، در رابطه با تعداد دستگیر افراد شده در تجمعات در پی رفراندوم […]

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: اجتماعات بسیار محدودی در شهرهای کردنشین آذربایجان غربی در خصوص همه پرسی در اقلیم کردستان برگزار شد.

به گزارش پیرانشهر رووداو ، «سردار اصلانی» در نشست خبری که صبح پنجشنبه ۱۳ مهرماه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، در رابطه با تعداد دستگیر افراد شده در تجمعات در پی رفراندوم اقلیم کردستان گفت:  مردم کردستان، مردمی دانا و فهیم هستنو از ابتدا در رابطه با شکل گیری انقلاب و دفاع مقدس همیشه در صحنه بوده و خواهند بود.

وی ادامه داد: اما در مورد تجمع ها؛ این اقدام در برخی از شهرستان های کُرد نشین توسط افراد بسیار معدودی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون با هر گونه تجمعی که فاقد مجوز باشد برخورد صورت می گیرد.

سردار اصلانی افزود: در سه یا چهار شهرستان کردنشین  استان آذربایجان غربی، تجمع های محدودی در شب اول بعد از انجام همه پرسی در اقلیم کردستان برگزار شد.

وی افزود: در جریان این تجمعات غیرقانونی با برخی از افراد هم برخورد شد و به مراجع قضایی معرفی شدند که با وثیقه آزاد شدند.